Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Velkommen Debatten-seer!

er mye nye brukere nå ass.

image

14 Likes

Hvis dere studerer denne nøye, er det mulig dere kan se hvilken dag Debatten var:

14 Likes

Da har vi en sak øverst på TV2.no:

31 Likes

Og bilde av deg på forsiden jo

6 Likes

Tenkte alle regjeringsmedlemmene kjøpte insider nå slik at de kunne gjøre som Fredrik Solvang i går og søkte opp ektefellene sine? Litt lommerusk og 1 minutt for ro i sjelen?

5 Likes

Vi med investeringskonto på Nordnet har vel ingenting å frykte?

9 Likes
15 Likes

Har ikke tilgang desverre 🥲

hvordan er det dette fungerer…er det en sånn en som kjenner som kjenner en som har tilgang? :sweat_smile:


(gøy å oppleve denne “hobbyen” din blåse opp @pdx :wink:)

1 Like

Er det sånn jeg ser ut ja :sweat_smile:

19 Likes

Du ser jo voksen ut! Sist jeg så deg, så du ut som en litt voksen 14åring :smiley:

3 Likes

Fortsatt 14 innvendig til tider :sweat_smile:

8 Likes
1 Like

:laughing:

https://www.facebook.com/reel/983553862954250

Temmelig spesielt:

Samme hvor man leser om Sindre Finnes så dukker det et annet bergensk troll opp hver eneste dag - for å nøre opp under mistanke om innsidehandel.

Og det er Nordeas egen investeringsdirektør Robert Næss.

På Debatten gikk han temmelig langt med en helt konkret og nærmest injurierende påstand om ett bestemt selskap som han hadde «festet seg ved» når han gikk igjennom listene på +3600 handler.

Her er trollet igjen idag på DN og kritiserer listene - i rollen som en slags selvutnevnt etterforsker:

https://www.dn.no/bors/erna-solberg/sindre-finnes/robert-nass/solberg-la-frem-aksjeliste-med-vesentlig-mangel-gir-finnes-ansvaret/2-1-1521559

Er det slik behandling alle Nordeas profilerte kunder kan se frem til fremover; eller er det bare de som handler gjennom erkekonkurrenten DnB; eller er det bare gammelt bergensk grums vi er vitne til?

Eller er det bare så enkelt at Robert Næss har et sykelig behov for oppmerksomhet? Altså flere standardavvik fra normalt DNA i den byen. Feks når man har behov for å selv tipse VG om at man har falt på løpetur og nå ligger i en sykeseng. Skrekk og gru: stopp pressen, rydd forsidene!

Når han ikke opptrer som selvutnevnt klima ambassadør og har funnet ut (sammen med sønnen) hva som virkelig kan redde verden:

Eller bagatelliserer viktigheten av at vi støtter Ukraina og isteden kritiserer boikott av selskap som ikke kutter handel i Russland:

Uansett er det dårlig reklame for Nordea fordi det er svært alvorlig å bli utsatt for rene spekulasjoner om innside handel. Man er tross alt uskyldig inntil dom eventuelt foreligger.

Den jeg holder ansvarlig her er nærmeste sjef som lar dette trollet vase rundt time etter time, dag etter dag, som en slags ekspert kommentator som alltid kan finne noe ekstra å fyre opp grove mistanker med.

Det bør ikke være Nordeas rolle.

8 Likes

Denne hadde jeg ikke fått med meg :joy:

Dette er en ypperlig anledning til å legge ut denne jeg tenkte ble en litt for sær referanse i går

6 Likes

Litt mer mat til bergenserhatet ditt

hilsen fra Bergen :smiley:

3 Likes

Jeg hoppet i stolen når jeg så det - “turte” virkelig Fredrik Solvang å lage brukernavnet cromwell når han skulle vise dette hehehehehe