Var folk på jobb som snakket om TI og debatten i går over lunsj. Spesifikt hvor lett det var å søke opp hva folk kjøper og selger av aksjer. Måtte bare si at det var overraskende, crazy stuff og aldri hørt om tjenesten… og ikke at jeg har skrevet 2.5K innlegg her (men ikke fult like mange som Finnes har av trades)
Trengs snart tydeligere buyer beware, den er ikke perfekt, og fanger ikke opp ALT.
Det er fortsatt veldig rart å se folk skrive og snakke om TekInvestor som at det er en ekte greie, hvis du skjønner? Jeg har fortsatt til gode å se noen med TI på mobilen på toget//bussen, men det skjer vel en dag
Ja, skal gjøre om teksten nederst på sidene til en FAQ så den er mer lesbar og tydelig.
Kort oppsummert:
- Tjenesten fanger opp handler over 100 000 NOK eller 0.01% av markedsverdien av selskapet (nettohandel på en dag, ender man i 0 den dagen får vi ikke vite det). Av personvernhensyn er derfor ikke småaksjonærer fokus for tjenesten.
- Vi viser beholdning basert på handlene vi får vite om. Det vil si at hvis man selger seg ut med mindre handler eller ikke er på Topp 50, vet vi ikke om det. Derfor viser vi dato man sist var sett i listene.
- Det har forekommet feil/avvik i listene, men jeg vil påstå at det er mye mindre enn før. Som regel hvis noen ikke finner en handel de mener burde være der er det fordi handlene ikke er store nok.
2,5k innlegg… Barneskirenn…
Evil, du veit at mine 2.5K innlegg er med top notch kvalitet vettu?
Kvantitet over kvalitet! P:
Skal dog sies Funcom ledelsen lo når de skjønte hvem jeg var. Enda ikke funnet ut om det var bra eller dårlig tegn. ( skal dog sies jeg har blitt invitert der 2 ganger etterpå).
Sortert etter antall dager besøkt ser jeg at @Christian og @holmes har besøkt forumet et par dager mer enn meg Mye gøy i denne statistikken:
Ikke sjekk innlegg lest
Christian og Holmes fortjener noen ærestitler nå synes jeg
Her var det litt “skummelt” interessante ting. Kanskje man bør regne på ratioen for sin egen lesehastighet hehehe
Er det TI’ere som tar denslags?
Jeg trodde det bare var taxi/privatsjåfør eller i verste fall egen bil som var normen her?
Merker vi trenger med badges @pdx Kan jeg komme med noen forslag?
Synes “snitch” som var min ide var ganske god. så vi trenger noen flere.
Aner ikke hva du snakker om
Håper du liker custom tittel
Så lenge de er positive og den som får den synes det er greit er egne titler/badges bare gøy.
Er en fare for at andre også kan få custom titler, bare skriv hva dere vil ha så skal vi fikse helt til PDX stopper oss!
Lurke-badge til de som har vært her en stund, lest masse, men ikke skrevet noe
Lest 5000 innlegg uten å kommentere. “The Lurker” @pdx u fix?
“STD” Delt ut 500 hjerter Den synes jeg du må lage også.
HAHA ! Liker at jeg fikk det mèd quotations “”