Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Velkommen Debatten-seer!

Velkommen til Norges hyggeligste aksjeforum :grinning:

I tillegg til å tilby aksjonærlister diskuterer vi også alle slags investeringer i inn og utland. Klikk deg rundt og bli gjerne med i diskusjonen.

For å få tilgang til de utvidede aksjonærlistene som ble vist på Debatten må du ha det vi kaller Insider Pluss medlemskap.

Det koster litt fordi dataene er så dyre å få tak i, men handler du aksjer aktivt (ikke på Finnes-nivå nødvendigvis) kan du få fradrag for tjenesten på lik linje med avisabonnement. Du kan også prøve gratis i 7 dager.

Les mer og bestill her

Velkommen!

Hilsen Jørgen

PS: Medlemmene har bedt meg legge til at vi også deler memes, masse, masse memes.

74 Likes

Hei Norge, bladfyk og det som verre er:

velkommen etter.

IMG_1363

22 Likes

Det har vært reist mange spørsmål de siste dagene om Sindre Finnes. Jeg er neimen ikke sikker.

2 Likes

Deler den oppfatningen - ser ikke bort fra at Sindre om noen uker koser seg i baren på Sommerro mens Erna er tilbake i billettluka på Akvariet i Bergen. Tiden vil vise. Forøvrig fin markedsføring i dag og endel bør ha blitt oppmerksomme på TI og får muligheten til å få innblikk i Ultimovacs trådene Småprat og Fundamentale forhold. Mer gjennomanalysert selskap med kvalitetsinnlegg finnes neppe andre steder.

Kjører denne igjen :smiley:

takk til @Martins for episke paint skills.

15 Likes

Hei på dere Fredrik Solvang @cromwell 🫣

image

12 Likes

"Mindre på felleskontoen i det siste?Skjuler din samboer en norsk formue for deg og svinger humøret i takt med oslo børs? "

Finn ut!
Pluss medlemskap på
Tekinvestor.no

3 Likes

Det er folk til alt, pleier svigerfar å si. Som denne tråden viser har vi virkelig det her på TekInvestor :smiley:

Vi har det beste miljøet for analyse av biotekaksjer, vi har memes, vi har uten tvil den beste tråden for å følge med på Ukraina/Russland krigen, og mye, mye mer. En fantastisk fin gjeng! Og @h3nk1.

17 Likes

Bare jeg som leste dette som "på tross av @h3nk1 " :stuck_out_tongue:

4 Likes

Og moderatorer som faktisk gjør jobben sin :heart:

8 Likes

Skulle bare hatt flere av dem :wink:

2 Likes

Jeg vet han er glad i en spøk :smiley:

2 Likes

Last ned appen :+1:

Bare kjærlighet

1 Like

Hvor mange nye medlemmer er i regjeringen? :sweat_smile:

2 Likes

Hvorfor oppdaget jeg ikke dette før nå.

image

1 Like

Familiemedlemmene vet bedre etter å ha sett sprellene til Sinde, de har derfor zero-konto hos nordnet. :slight_smile:

1 Like