Denne fyren har et skamfett podcast studio
Bledsoe sin historie er enorm og fascinerende - anbefales (og nei, det er ikke tull - det er på ekte).
Panspermia confirmed?
USA øker kontrollen i verdensrommet
Holdt med 60 sekunder for min del, men du verden så mye oppsiktsvekkende de klarte å pakke inn i det lille minuttet. Lurer på om det finnes voksne mennesker som tar sånt seriøst? Takk for at du deler.
Det lurer jeg også på. Når de som som presenterte plutelig gikk over til full tv-shop mode for å reklamere for en lommebok eller hva det nå var for noe crap så var det definitivt over.
Takk for at dere deler at dere hverken har sett eller forstått noe som helst. Det er et privilegium å kunne høre på noen som Brandenburg snakke i nesten to timer med en kompetent intervjuer.
Bra intervju! Viser jo bare hvor lettvindt folk avfeier ting basert på hvem som poster det eller egne forutintattheter.
Enig i «hverken sett». «Forstått» blir litt mere interessant.
Jeg oppfatter at du er på linje med lily bendriss eller en tv-pastor som hevder å være i besittelse av en kunnskap/innsikt som du og bare noen få utvalgte ser den fulle bredden av, men som andre kan ta del i hvis man velger å tro. I mangel på konkrete bevis rettferdiggjøres det (UAP i dette tilfellet) av menighetens samstemte messing om tidligere påstander fremsatt av «autoriteter» på området. Jeg velger å se på deg og dere som troende, så kan du selv avgjøre hva jeg legger i det. Men du kan gjerne mot- eller overbevise meg med håndfaste bevis eller fakta, funker bra.
Ikke meningen å ødelegge søndagen din, men du står lagelig til for hugg når du blander mentale fenomener med vitenskap. Igjen: min mening, tar gjerne en diskusjon dersom konkrete fakta kommer på bordet. Oh, en ting til, alt du skriver i andre tråder, leser jeg med «denne mannen tror på marsboere» i bakhodet.
Sånn i tilfelle du lurte på hva jeg legger i å «forstå».
Viser nivået du opererer på. Ikke særlig imponerende.
Some Publications of Dr. Brandenburg include:
- “The Problem of Weak and Strong Nuclear Forces and Prediction of the Higgs-Boson Mass using the GEM (Gravity Electro-Magnetism) Unification Theory” STAIF II, Albuquerque, NM February (2012).
- “A Derivation of the Newton Gravitation Constant and the Proton Mass From the GEM Unification Theory of Baryon-Genesis.” Journal of Cosmology Volume 17, 2011.
- “The Value of the Gravitation Constant and its Relation to Cosmic Electrodynamics,” IEEE Transactions On Plasma Science, Plasma Cosmology Issue Vol. 35, No. 4. p845.
- “The Microwave Electro-Thermal (MET) Thruster Using Water As Propellant” IEEE Transactions On Plasma Science Vol. 33, No. 2. p776, 2005.
- “Experimental Investigation of Large-Volume PIA Plasmas at Atmospheric Pressure” IEEE Transactions on Plasma Science, Vol. 26, 2. p145-149, 1998.
- “A Theory of the Relaxation of Tokamak Discharges”, Journal of Plasma Physics. Vol 43, part 2, p283, 1990.
- “A highly diamagnetic, finite length Migma equilibrium based on a new adiabatic invariant” Nuclear Instruments and Methods in Physics Research Section A, Volume 271, Issue 1, p. 148-150, 1988.
- “Analytical Field reversed Equilibria Derived from Self-consistent Particle Orbits, Part II” Nuclear Fusion 26, 1073.
- “A Model of Hose Instabilities in Rotating Electron Beams” Phys. of Fluids, 43, 1501, 1986.
Patents
- John E Brandenburg, Michael Micci: Compact coupling for microwave-electro-thermal thruster. Mar, 27 2001: US 6205769 (2 citation)
- John E Brandenburg: Microwave electro-thermal thruster and fuel therefor. Research Support Instruments Sep, 28 1999: US 5956938 (1 citation)
- John E Brandenburg: Combined methane decomposition and ammonia formation cell. University of Central Florida Research Foundation Aug, 22 2006: US 7094384 (1 citation)
- John E Brandenburg: Plasma reactor for cracking ammonia and hydrogen-rich gases to hydrogen. University of Central Florida Research Foundation May, 2 2006: US 7037484 (1 citation)
- John E Brandenburg, Matthew D Fox, Rodrigo H. Garcia: Ethanol based gel fuel for a hybrid rocket engine. University of Central Florida Research Foundation Jan, 24 2012: US 8101032
- John E Brandenburg, John F Kline, Joshua H. Resnick: Apparatus and methods for generating persistent ionization plasmas. Physical Sciences Aug, 27 2002: US 6441552
- John E Brandenburg, John F Kline, Joshua H Resnick: Apparatus and methods for generating persistent ionization plasmas. Physical Sciences Jan, 4 2005: US 6838831
- John E Brandenburg, John F Kline, Joshua H Resnick: Apparatus and methods for generating persistent ionization plasmas. Physical Sciences Nov, 14 2002: US 20020167277
Du velger å ikke se NOE av et intervju med en ekstremt merittert fysiker som bokstavelig talt har laget ting som flyr rundt i verdensrommet, jobbet under Edvard Teller og på samtlige av de fremste labsene i USA, og som har en TEORI om noe som KAN ha skjedd på mars. Dette er publisert med peer -review rundt om. Om du eller andre Gud forby skulle lyttet så ville det fremgått at det skilles mellom spekulasjon og viten - det er ingenting galt med ontologien her.
Så kommer du inn og pisser på alt og ikke minst meg uten grunn og uten å vite hva faen du snakker om - som en inderlig idiot. Velkommen på ignorert listen.
Svaret hans oste av dårlig karakter.
That’s where you’re wrong matey, pisser på pisset du serverer. Men som jeg prøvde å være tydelig på, kjør gjerne en diskusjon basert på fakta så er jeg med når som helst.
Proppfull av fakta det intervjuet. Jeg så hele.
«UFO belief as a mental health disorder»- interessant setning å google, kommer opp en del treff som kunne være verdt å dykke inn i.
Du slår i bordet med en konklusjon fra google der du har avslørt sannheten om et komplekst fenomen? Det er alltid fascinerende når folk tror de har funnet den ene Google søkefrasen som avslører en hel gruppe mennesker som mentalt syke. Kanskje du burde bruke litt tid på å lese faktiske forskningsartikler i stedet for å basere verdensbildet ditt på overskrifter og blogginnlegg?
Start med fagartikler enn skummende søketrender.