Jeg jobber offshore og var ute når dette pågikk, det var ikke snakk om 1-2 observasjoner, men mye mye mer… og jeg så 2 typer droner, den ene var nærmere 3 meter med 4 rotorblader, den andre typen var standard fly type. var ekkelt da dette var etter russland gikk inn i ukraina og norge støttet med våpen noe som russland ikke likte,
A report authored by the Air Force, FBI and NASA – which has a facility next to Langley air base – said that their ‘detection equipment’ and ‘signal jamming’ had ‘failed’, in a presentation slide titled ‘lessons learned,’ DailyMail.com can reveal.
The officer told DailyMail.com that drones were recorded flying at up to 170mph near the base, chased a police helicopter, and appeared to be controlled remotely using radio frequencies outside of the normal bands used for military or civilian drones.
‘The drones were flying in with no lights. When they were close to the site, they were turning on the lights going, “Here I am,” and as far as I know not one piece of our equipment could bring it down or spot it,’ the source said.
‘They were traveling really fast, faster than anything they’d seen before. From police helicopter footage, one of the drones was tracked traveling at 170mph.’
‘There is a 30-minute video of the incident,’ they said. 'The camera on the helicopter was in IR mode, infrared. There is approximately one minute of footage when you can see a craft which looks like a fixed wing craft, and the maneuver that it does on the screen is like a very fast banking maneuver.
'It’s very, very advanced technology. It can move very fast, and it can’t be detected on any of the systems that we’ve currently got.
Digger denne kanalen for UFO-news - han er i overkant frelst,
men hvem er ikke det på dette tidspunktet?
UAP-videoen i slutten (bilde i thumbnailen til venstre) er straight-out-of-Star-Wars (!)
Wtf er det?? Hvis det er en drone, hvor kan jeg kjøpe en slik?
Bare synd at 99% av ting som blir rapportert er faktiske droner og fly.
De interresante tingene drukner i all “støyen”.
Av de videoene som jeg har sett er det kun en håndfull som har vært fascinerende å se.
-
En der det ser ut til 2 droner som nærmer seg ett eller annet objekt i luften. Hvor den ene kommer ganske nær, for så å plutselig blinke rødt og faller til bakken.
-
En annen innen samme segment der noen hadde prøvd å sende opp en hobby drone, for så å bare komme ned ganske kjapt tom for batteri.
-
Radiotrafikken fra ett medi-vac fly til lufttrafikk kontroll, der man observerer objekter som kommer og går, og beveger seg over store avstander og høydeforskjeller. Som og blir bekreftet av andre fly i området.
-
“Skyggelignende” objekt som flyr over et område, men ser nesten ut som en “bomerang”, men gjennomsiktig eller transparang. Plukket opp på nattoptikk tror jeg.
-
Innflyging til flyplass der man ser flere objekt hengende i luften med intenst lys, som ikke ser ut til å flytte på seg.
I følge uttalelsen:
-
Ingen av objektene som flyr rundt New Jersey er fra DOD.
-
Ingen av dem er heller fra noen sivilie partnere som har program på vegne av DOD.
-
Dem har sendt ekstra utstyr til basene for å prøve å håndtere disse objektene som flyr i nærheten eller over.
-
De snakker fremdeles om at dette er sivilie droner og fly
-
Men de må ha lukket sikkerhets briefing???
Pentagon sliter maks - løgn fra ende til annen, selvfølgelig vet de hva som foregår. De vil ha folk til å tro at det mest sofistikerte militæret i verden ikke har peiling på hva som flyr over sensitive områder?
Hvis det er sivile droner, hvorfor får de lov å fly uhindret over militærbaser?
Hvorfor klarer de å unnvike radar? Hvorfor er det ingen varmesignatur?
Dette skurrer ikke bare litt
BTW - James Fox’ nyeste dokumentar er nå tilgjengelig på Amazon og Apple-TV.
Jo mer dette pågår, jo tydeligere er det at det er en eller annen form for psyop drevet av en/flere aktører i USA. Det er aldeles ikke utlendinger, det kan det ikke være. Det fremstår heller ikke som «ekte» UAP.
Orker ikke spekulere for mye i hvem eller hva, men liker det dårlig. Kan fremstå som en generalprøve på et større show egnet til å (for eksempel) kuke til innsettelsen av en ny president.
Hvorfor akkurat nå? Er noen relevante momenter her:
Estimert 11 mrd planeter som kan ligne på Jorda i bare vår galakse…
Multipliser det med 200 mrd galakser
Fra ingen trussel og noe å bekymre seg over til bruk av dødelig middel for umiddelbare sikkerhetsfare på under 1 døgn
NewsNation skal angivelig vise en “crash retrieval operation” på lørdag.
Jeg tror det når jeg ser det
Det er det ikke alle som gjør
Det er kostelig at mennesker som Nolan eksisterer og at man er prisgitt idiotien fra dem som liker å tro at de er vitenskapelig / intellektuelt redelig rigget for å tilnærme seg fenomenet. Keep calm and carry on. Gikta sier at det kommer dels paradigmeskiftende innrømmelser fra «offisielt» hold i år og neste år.
Helt sant. I disse dager er det vanskelig å vite hva som utgjør gode nok “bevis”. Skeptikerne vil antagelivis ikke innrømme eksistensen av fenomenet før et romskip faktisk lander på Times Square [til og med da vil det sikkert være noen som sier det er en psyop ]
Dette ser ut til å bli en game-changer. Jay Stratton sier rett ut at han med egne øyne har sett både NHI-farkoster og vesener.