Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Ja jeg stresser egentlig ikke! :wink: Runder snart 100 VRM i wallet nå :slight_smile:

2 Likes

Bra volum i VeriCoin på Bittrex, lenge siden jeg har sett et slikt tall. VeriCoin fortsetter å stige, mens Verium ligger stille og venter.

1 Like

Verium oppe i 0,0015 har vært helt oppe , 0,0017

1 Like

Verium beveger seg sakte men sikkert etter VeriCoin as usual :wink:

3.727 VRM/USD <- de kjæm sæ!

1 Like

Fremdeles langt igjen til “fair value” på ca 14$ :slight_smile:

1 Like

https://www.veriumjack.win

1 Like

Fantastisk lang vej igen! Den stiger raskt men stødt derop til! Forhåbentligt forsætter Vericoin ligeledes med at stige så den fair value kan stige stødt :smile: Altså godt at have noget at stile efter :nerd_face:

1 Like

Mye pump n dump i Verium og Vericoin nå, har trada til meg en del siste uka bare ved å legge ut høge salgsordre og lave kjøpsordre :joy:

1 Like

DItto her, men siste 24h har vært ganske jevnt oppover.

Jeg sitter stille i Verium. Gjort det lenge og kommer til å fortsette sitte stille. Avkastningen begynner å bli latterlig nå :money_mouth:

Må prøve å pumpe opp litt, cash reserven en litt skral da jeg driver å ferdigstiller hus… idiotisk dyrt :stuck_out_tongue:

1 Like

Synes Verium stiger fantastisk stabilt i forhold til hvor hurtigt den stiger. Nu ligger vi omkring 0.0016-17 stykker ~4,0$. Er utroligt spændt på hvad vi ligger på i slutningen af måneden. I starten af sidste måned, 1 juni, lå vi i 0,0003 ~ 0,7$.

Haha hmm forsætter det vil det jo blive 16-18$ Eller på niveau med Vericoins nuværende kurs - så ikke usandsynligt!

Derudover kommer release af nye STORE updates: Vericoins nye wallet med PoST 2.0
Og Verium med indbygget optimeret in wallet miner bygget på assembly level (den bedste in wallet miner på markedet - på niveau med pool mining)

Og dette er bare byggestene for hvorpå de “fede” ting på Road mappet kan lade sig gøre! Spændende tider på vej.

3 Likes

Jeg tenkte å kjøpe en slant i Verium, men klarte å glemme passordet litt for mange ganger på Bitfinex så må vente noen dager før jeg får tatt ut penger. Må vente to dager til tror jeg, av totalt fem.

1 Like

Hehe, noen av dere som har lagt “Sperra” på Bittrex (VRM)? :smile:

Hva vil det si å ha lagt en sperre?

stor salgspost

1 Like

Ligger en post med 100x normalt volum på ordrene, hindrer ganske effektivt videre oppgang en god stund utover natta…

1 Like

100x var kanskje å ta i men de fleste ordrer ligger på mellom 1-200 og nå ligger det en på 2459.

1 Like

er bare ca 4btc, kan ryke snart den posten :wink: