Til politiet da, eller?
oMICron
Fra 2005-2018 eide jeg ikke tv. Ga den bort til en venninne da jeg flyttet fra studenthybel da jeg ikke orket robinsonekspedisjonen etc som startet opp omtrent da. Jaja skaffer ny tv når denne realitybølgen er over tenkte jeg. Nå er det jo fortsatt nesten alt som går på fjernsyn, fysj og føy. Til og med travere som Discovery, MTV etc ble fortært. Fikk en fin flatskjerm i julegave fra en slektning i 2018 så nå er det jo boks i huset for fruentimmeret. Høres ut som det fortsatt er reality det går i, og fjernkontroll som på 80 tallet. Takke meg til alle andre grensesnitt for å forholde seg til en skjerm i 2021 enn den trykkeboksen alt tar jo et kvarter
Hilsen Geir-Arne på 80. Noe yngre er du neppe
Hæ hæ. Godt under halvparten faktisk! Liker tv for film og gode serier, dette realityrælet klarer jeg meg uten. Mus og touchscreen er jo mye mer moro enn to timer med fjernkontroll for å få til noe.
Hadde vært kult hvis Spetalen dukket opp i maskorama
Ja, men enda kulere hvis Kåre Willoch
Har sett litt på Maskorama, men falt av denne sesongen. Til tider god underholdning, men det er et par ting som irriterer meg voldsomt. Ettersom hele konseptet handler lm å gjette hvem som er bak masken så synes jeg artistene/kjendisene burde synge med sin naturlige sangstemme. Dessverre får de hjelp av sangpedagoger til å forvrenge stemmen.
Ta for eksempel Margareth Berger, som normalt synger veldig bra. Hun gjorde til stemmen sin slik at hun fikk en mørkere klang, og selv for et veltrent øre var der neimen ikke lett å gjenkjenne stemmen. Det hadde vært artig og vanskelig nok om de sang med den stemmen de har. Dette ble påpekt av Berger selv på Nrk P2 her om dagen; altså at hun måtte gjøre til stemmen mens hun sang.
Litt vel seriøs tilbakemelding om Maskorama der fra min side, men fuck it
Jeg var også seriøs ang det med Spetalen.
(Han er med )