Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vita Water henter Penger via Dealflow

Det var bra :slight_smile: Ikke min type crowdfunding da de ikke tikker av mine bokser. Men må ha lykke til videre!

  • Lurer på hvorfor største eier ikke vil spytte inn mer penger.
  • Ansatte har veldig høy lønn, kunne gitt dem aksjer = mer driv og eierskap ?
  • Krever mye kapital for å ekspandere
3 Likes

Hadde de hatt en god ide, hadde de hentet penger i proffmarkedet. Når de må hente penger i amatørmarkedet er det NOGO fra meg.

3 Likes

De har også forlenget fristen for tredje gang, dette er vel heller ikke direkte positivt for min del…

1 Like

Denne tankegangen kjøper jeg ikke i like stor grad. Hva er den store fordelen med å bruke millioner på meglere i spisse sko og dyre jakker?

Jeg har troa på at wavefoil blir en av mine beste investeringer noensinne, og de hadde absolutt en god nok ide til at de kunne valgt andre veier å finne investorer på enn crowdfunding.

6 Likes

Liker rett og slett ikke termos opplegget, lykke til men uten meg

Flasken er vel slik at den skal holde vannet kaldt…
Tror denne kan bli like vanlig som kaffemaskin, i kantiner og kontorbygg.
Serlig i land der vannet ikke smaker like godt som i Norge,direkte fra kran…
Spesialtilpasset reklame på skjerm.kan faktisk også bli en fin inntektskilde…

Ja, ideen er vel at det er kombinasjonen av termosen og dispenseren som er det unike, personlig så likte jeg dispenseren men synes termosen bare var en forstyrrende faktor.

1 Like

Smart flaske. Med chip…med din bruker, administreres via app,

Nettopp dette smart opplegget jeg ikke liker, blir for unødvendig fancy, og dyrt hvis man må kjøpe en ny termos hver gang man mister den

1 Like

De fleste leverandører som leverer kaffeautomater leverer også vannmaskiner. Så det markedet virker å være tatt allerede.

Ellers takk

Ikke en vanlig vannmaskin…
Men ok…
Det er jo kanskje bare meg som ser et marked,og potensial…
Følte meg ganske alene,når jeg hamstret Pcib på 5 kr og oppover også.
Jeg gir min støtte,og gir gutta en sjangs :metal:

1 Like

Kult at du danner deg din egen mening og satser, og krysser fingerne for deg og selskapets del at det blir en knallsuksess!

Takker Khh. Det er veldig viktig å stole på egne vurderinger.
Investerer Aldri pga anbefalinger fra meglere.
Tror Faktisk at den vanlige mannen i gata,er bedre skikket å se potensial i et selskap enn en mekler som bruker kalkulator.
Og rekner på tall… De ser tilbake( på omsetning og resultat)
Jeg ser fremover,på ting som kan komme💥
Det er min erfaring. Og har gjort at jeg i dag sitter godt inne på topp 50 lista i PCIB.
Noa jeg ikke hadde gjort hadde jeg. Hørt på meklere/rådgivere.:metal:

1 Like

Hvis de skal ut i Europa, hvordan er det da med navnet og evt likheter med Cola/ Glaceau sin merkevare Vitaminwater?

Merkevaren heter. Waterwell

2 Likes

Dette er mitt største ankepunkt mot iideen, her må de virkelig sprenge seg plass inn i et eksisterende marked.

Men markedet er vel også gigantisk, så man trenger ikke store andelen for at det skal bli omsetning av det

1 Like

Med tanke på at Både Coca cola og Pepsico er i dette markedet med flere ulike merkevarer innenfor vann, Kaffe osv.

så tror jeg avkastningen blir bedre på en høyrentekonto.

Et bra produkt med riktige folk bak seg kan fint komme seg inn i eksisterende markeder.
Dette er ikke et produkt som skal ta over et annet, det bare spiser litt av omsetningen.

Om en bedrift tilbyr sine ansatte et alternativ til brusautomat vil mange i det minste teste alternativet. Om det ikke koster noe å ha automaten stående er det liten grunn til at det skal være vanskelig å få plassert ut maskiner - selv om andre tilbydere er på plass.

Det er bra å være optimist, men greit å ha noen edruelige pessimister på forumet også! Litt synd selvsagt at de sjelden gir utfyllende forklaringer på hvorfor de er negative til feks en aksje.

1 Like

Skjønner ikke helt argumentene om at coca cola allerede er på markedet med vanndispensere…
Har dere lest caset???
Pr i dag er det INGEN andre som har et slikt produkt,
Der du kan velge over 30 varianter,eks med energi, vitamin,flere forskjellige smaker…
Eller bare vann med eller uten kullsyre,slik kunkurentene har!!
Har du en flaske virker den i. Alle automatene…
Cirkel K er interessert å kjøre i gang på stasjoner i Irland, ala kaffeavtalen…
Eks fylling vann med kullsyre og mangosmak 2kr kontra 35 kr for imsdal …

1 Like