Nei sodastream ( som pepsi eier) har jo ingen smaker på vannet sitt…
Finnes det noe offisiell info om at Cirkel K vurderer dette produktet? Høres ut som en dårlig deal å selge det for 2kr når de kan ta 35.
Nei sodastream ( som pepsi eier) har jo ingen smaker på vannet sitt…
Finnes det noe offisiell info om at Cirkel K vurderer dette produktet? Høres ut som en dårlig deal å selge det for 2kr når de kan ta 35.
Evilfteud hvis du hadde tatt deg tid i lese litt, så hadde du kanskje sluttet å spørre om alt mulig.
Jeg ser potensial, du ser det ikke, så enkelt er det
Og sammenlikne med sodastream,er jo tull!!
Hvorfor kjører bensinstasjonene kaffeavtalen ,hvor du kan drikke så mye du vil i løpet av et år,for noen få hundrelapper, Når de kan ta 30 kr pr. Kopp???
Du bør sende de en mail og fortelle de hvor dumme de er
God helg,
Så det du egentlig sier er at du ikke har en kilde på Cirkle K infoen din?
Det er bare en påstand du kommer med?
Foreslår du holder deg til fakta og påstander du kan dokumentere.
Da er det lettere at folk faktisk tar deg seriøst, og etter første forsøk med tittel på tråden har du ganske mye å jobbe med.
Memorandum som ligger inne på dealflow, trykk invester. Kommer da til dette.
Det er flere konkrete store avtaler.
Men. Limer Kun inn dette om cirkle K,
Til deg Evilfreud
tillegg ligger Vitawater i forhandlinger om en del større avtaler:
I 2018 gjennomførte Vitawater et pilotprosjekt med CircleK på 28 bensinstasjoner i Sverige.
Tilbakemeldingen fra CircleK, og fra kundeundersøkelsene de gjennomførte, var gode.
CircleK i Oslo valgte å beholde en dispenser på hovedkontoret etter gjennomført pilot.
CircleK har nå gjenopptatt kontakten og vi er i dialog med Beverage Manager internasjonalt
med tanke på å plassere dispensere på bensinstasjoner i Irland.
Resten får du pinadø lese selv!!! Eller kjøp. Dagens finansavis, helside der.
Ps, synes du burde moderere deg selv litt, påstår at jeg farer med usanne påstander og løgn.
Bare fordi du ikke gidder å lese selv !!!
Jeg stenger denne tråden.
Dette er et godt eksempel på hvordan du ikke snakker opp en case eller fremmer en sak på en god måte.
Det er du som kommer til forumet, lager en tråd med litt rart navn og påstår dette er en kjempecase. Da bør du klare å argumentere for casen din. Det handler ikke om at jeg ikke gidder å lete etter informasjon. Det handler om at du faktisk bør klare å argumentere for denne “gullkanta dealen du har funnet”.
For de som lurer Så ligger Vita Water casen inne hos dealflow
Målet er å hente 4mill, de har nå hentet 2,2mill og datoen er utsatt for å prøve å komme imål.
Dealflow er registrert hos Finanstilsynet og er en seriøs aktør.
Prisen du betaler pr aksje om du deltar via Dealflow er 2,5kr pr ake.
Selskapet har idag 5,6mill aksjer. Så får den enkelte finne ut om det er dyrt eller ikke. Men dagens aksjonærer har vel betalt noe som ca 21øre om jeg regnet riktig.
For de som vil kontrollregne så ligger infoen over på https://www.proff.no/selskap/vitawater-as/fornebu/nærings-og-nytelsesmidler-agentur-og-engros/IGGBO0J10JV/