Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VM i fotball 26

Starter tråden da det sikkert er mange her inne som kommer til å følge Norges kamper i fotball VM i USA, Canada og Mexico.

Norges VM-tropp:

Keepere: Ørjan Nyland, Egil Selvik, Sander Tangvik.

Forsvarsspillere: Kristoffer Ajer, Torbjørn Heggem, Leo Skiri Østigård, Julian Ryerson, Marcus Holmgren Pedersen, David Møller Wolfe, Fredrik Bjørkan, Sondre Langås, Henrik Falchener.

Midtbanespillere: Martin Ødegaard, Sander Berge, Fredrik Aursnes, Patrick Berg, Kristian Thorstvedt, Antonio Nusa, Oscar Bobb, Andreas Schjelderup, Jens Petter Hauge, Thelo Aasgaard, Morten Thorsby.

Angrepsspillere: Erling Braut Haaland, Alexander Sørloth, Jørgen Strand Larsen.

Norge møter Irak, Senegal og Frankrike i gruppespillet. Norges første VM-kamp er mot Irak den 17. juni.

15 Likes

Det er en VM-tråd allerede :blush:

Stoler nesten mer på en av de andre keeperne i troppen enn en rusten nyland

1 Like

Ja mer på Harkin faktisk som en metafor tross små dumme blundere ETTER Champions leauge exit for Glimt, men det er vel som å banne i kjærka til Ståle. Nyland kjente jo tross alt garderobe og kultur :see_no_evil:

FIFA har avslått søknaden om å la Nikita Haikin representere det norske landslaget. Konklusjonen er at han ikke oppfyller kravene for landslagsbytte, og han kan derfor ikke spille for Norge før i mars 2028.

Det er ikke intensjonen å dra diskusjonen bort fra selve fotballen, men er det kun jeg som ser muligheten for at dette kan bli en skandale av et arrangement? Synes bare alle tar så lett på det og forventer at alt går riktig for seg. For meg virker det som et scenario med omtrent uendelig antall ting som kan skje som tar fokus bort fra fotballen.

5 Likes

Vi får håpe det sportslige kommer til å gå som det skal i ukene fremover. Men etter det så håper jeg virkelig at det kommer et opprør i FIFA, dagens ledelse er jo tydeligvis korrupt.

2 Likes

Kampoppsettet VM:

https://manneblogg.no/kampoppsett-vm-i-fotball-2026-i-usa-canada-og-mexico/