01/07-2019 13:11:43: (SSHIP) Scanship Holding ASA : Notification of trade - primary insider
300 aksjer
Har lenge vært negativ til aksjen på nivåene den har vært på, men ved brudd opp i dag måtte til og med jeg gi tapt for dens magnetisme. Det er jo smått imponerende tall dette her:
Ser ut som det var en del som hoppet inn ved brudd opp idag.
Jeg har target på 22 kr for formasjonen. Men historikken til aksjen tatt i betraktning kan den sikkert gå mye høyere. Den har jo laget konsekvent med ATHS i år. Hva er ditt target?
Har fulgt med på den siden den var på 4-tallet, alltid synes den var for “dyr” men den har jo bare hoppet opp et høyere nivå hver gang
Hvis du ser analysen min lenger oppe i tråden var det mange faresignaler men den trosset disse og momentum er opp. The trend is your friend osv. - ingen problemer med å kjøpe en aksje som har gått mye så lenge moment og trend viser vei.
RT 19kr
HOD 19,2
Helt rått. Prøvde meg på en elliot-wave count. Kan være siste bølge nå før korreksjonen, og den pleier å være brattest. Volumet kunne vært noe bedre, men the fomo is real with this one
Solgte denne på 7,x. Lurer på hvorfor man er i aksjer…
solgte på 1,58 i april 2017… kom vel et bud på den tiden
Kan ikke stole på denne aksjen, den går jo bare opp!
Jeg er på det punktet hvor jeg har ekstremt lyst til å kjøpe meg inn for å være med på oppturen, men samtidig sitter jeg med følelsen av at det snart må snu/kraftig korrigeres
Jeg tok (ufrivillig) gevinst i dag fordi SL trigget. Med tanke på close er jeg glad for det. Kommer til å jakte ny inngang men stresser ikke. Må finne en ny set up å trade. Tror fremdeles den har potensiale for å bryte 20 kr men muligens den må konsolidere litt først.
Close opp til å bryte 20k nå, spennende å se om det kommer i dag.
Måtte vente en dag på at den skulle gå over 20k.
Historikk
Periode | Kurs | Endring i % |
---|---|---|
1 dag | 19,70 | 2,03% |
1 uke | 17,40 | 15,52% |
1 måned | 14,60 | 37,67% |
3 måneder | 13,25 | 51,70% |
6 måneder | 4,98 | 303,61% |
1 år | 4,93 | 307,71% |
Hittil i år | 4,59 | 337,91% |
Denne gir seg jo ikke, bare går å går, med minimalt med korreksjoner mellom støtene. Har satt med noe midler klar til en eventuell korreksjon. Men det får jeg jo ikke fyrt inn! tror ikke jeg kjører det inn over 20kr slik jeg ser det nå.
Jeg lastet opp rett før juletider med snitt på 4,5 og har solgt meg ned i 3 omganger rundt 13kr, 17kr og 19kr i påvente av å snike til meg flere aksjer i en korreksjon. Det har ikke akkuratt lønnet seg særlig så langt… Sitter nå med ca 30% av beholdningen igjen.