Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VoW ASA (VOW)

26/06-2019 10:52:52: (SSHIP) Scanship Holding ASA : Scanship awarded contract at Chinese shipyard for a leading global cruiseship owner

1 Like

01/07-2019 13:11:43: (SSHIP) Scanship Holding ASA : Notification of trade - primary insider

300 aksjer :joy:

haha. Underwhelming.com. Der gikk feriepengene gitt.

Har lenge vært negativ til aksjen på nivåene den har vært på, men ved brudd opp i dag måtte til og med jeg gi tapt for dens magnetisme. Det er jo smått imponerende tall dette her:

image

5 Likes

Ser ut som det var en del som hoppet inn ved brudd opp idag.

1 Like

Jeg har target på 22 kr for formasjonen. Men historikken til aksjen tatt i betraktning kan den sikkert gå mye høyere. Den har jo laget konsekvent med ATHS i år. Hva er ditt target?

Har fulgt med på den siden den var på 4-tallet, alltid synes den var for “dyr” men den har jo bare hoppet opp et høyere nivå hver gang :joy:

1 Like

Hvis du ser analysen min lenger oppe i tråden var det mange faresignaler men den trosset disse og momentum er opp. The trend is your friend osv. - ingen problemer med å kjøpe en aksje som har gått mye så lenge moment og trend viser vei.

3 Likes

RT 19kr

HOD 19,2

Helt rått. Prøvde meg på en elliot-wave count. Kan være siste bølge nå før korreksjonen, og den pleier å være brattest. Volumet kunne vært noe bedre, men the fomo is real with this one :slight_smile:

2 Likes

Solgte denne på 7,x. Lurer på hvorfor man er i aksjer…:blush:

1 Like

solgte på 1,58 i april 2017… :sob: kom vel et bud på den tiden

Kan ikke stole på denne aksjen, den går jo bare opp!

Jeg er på det punktet hvor jeg har ekstremt lyst til å kjøpe meg inn for å være med på oppturen, men samtidig sitter jeg med følelsen av at det snart må snu/kraftig korrigeres

Jeg tok (ufrivillig) gevinst i dag fordi SL trigget. Med tanke på close er jeg glad for det. Kommer til å jakte ny inngang men stresser ikke. Må finne en ny set up å trade. Tror fremdeles den har potensiale for å bryte 20 kr men muligens den må konsolidere litt først.

1 Like

Close opp til å bryte 20k nå, spennende å se om det kommer i dag.

Måtte vente en dag på at den skulle gå over 20k.

Historikk

Periode Kurs Endring i %
1 dag 19,70 2,03%
1 uke 17,40 15,52%
1 måned 14,60 37,67%
3 måneder 13,25 51,70%
6 måneder 4,98 303,61%
1 år 4,93 307,71%
Hittil i år 4,59 337,91%
2 Likes

Denne gir seg jo ikke, bare går å går, med minimalt med korreksjoner mellom støtene. Har satt med noe midler klar til en eventuell korreksjon. Men det får jeg jo ikke fyrt inn! :joy: tror ikke jeg kjører det inn over 20kr slik jeg ser det nå.

Jeg lastet opp rett før juletider med snitt på 4,5 og har solgt meg ned i 3 omganger rundt 13kr, 17kr og 19kr i påvente av å snike til meg flere aksjer i en korreksjon. Det har ikke akkuratt lønnet seg særlig så langt… Sitter nå med ca 30% av beholdningen igjen.

2 Likes