Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VoW ASA (VOW)

Denne viser jo totalt mangel på korreksjon eller test av støtter. 40% siste uke.

Likevel er det en kjensgjerning at de som kjøpte denne for noen uker siden på 14-15 kroner når det ble omtalt som “dyr”, har tjent mye mer penger siden da enn f.eks. meg. :sweat_smile::joy:

1 Like

Veldig bra, men vil bare vært obs her nå uten å ha sett på chartet. Bare den %-vise oppgangen tyder på en parabolic bevegelse. Ri den så lenge dere kan, men vær kjapp til å gå ut ved første volumspike / sell-off av betydning.

Hilsen en som solgte alt på 19.80 :wink:

3 Likes

Det er ikke ofte jeg bruker stop/loss, men her benytter jeg meg av det på 2/3 og flytter den oppover

2 Likes

Hva e det dom driver kursen, vises det igjen på listene om det er større aktører på tur inn ?

Da har gevinstsikringen startet for alvor?:slight_smile:

Virker slik. Sitter enda i båten. Men vondt å se på :frowning:

Ned 2-3% og vondt å se på ? :sweat_smile:

2 Likes

Tipper han referer til at toppkursen i dag var 27 og kursen nå er 23,7 :stuck_out_tongue:

Har vært nede i 22,5 og er nå over 24, blir spennende å se hvor den skal. Hadde S/L på 23,5 så de røk, avventer litt før jeg eventuelt går inn igjen.:hot_face:

Haha, sinnsyk trading range😂

1 Like

Som @Christian sa :sweat_smile:

1 Like

Er bare å gratulere til de som har klart å time denne perfekt! Men du verden det folk er galne. Kjenner ikke selskapet bra, men ser at de tjente 15 millioner NOK før skatt første halvår :sweat_smile:. Mcap ca. 2,3 milliarder. Pris/bok 25!!! PE 88!
Mange med store forventninger til dette selskapet tydeligvis.

1 Like

Her er mitt kjøp/salg. :smiley:

3 Likes

Gjorde en lignende inntreden i starten på 2017 :sweat_smile: Kunne ingenting om selskapet. kjøpte meg inn da de fikk en kontrakt og ut igjen og leste aldri noe mer om selskapet. Tror gevinsten ble 8% :joy::joy::see_no_evil:

1 Like

Spørsmålet er: går den stolleken tom for spillere før eller etter at SSHIP har vist at de er verdt såpass? :see_no_evil:

Det lyser ganske så rødt spør du meg. Men det gjore det vel også på 14 kroner pr aksje, så vanskelig å se hvor denne skal. Regne Bitcoin-aksjen dette :joy:

1 Like

Sa man burde være obs, har ikke chart her men gleder meg til å sjekke om det var “toppen” :slight_smile:

Dette er ikke vondt ment, men sånn går det når man absolutt skal trade…

https://seekingalpha.com/article/3716166-selling-winners-holding-losers-even-smartest-investors-get-wrong

Gjør gjerne 10% på to dager flere ganger. Hvis jeg ikke var ute etter en trade, så hadde jeg aldri vært inne.

Edit, ok, nå må jeg le, var du ikke i mot moment tradere i litt tidligere her? :see_no_evil:

2 Likes