Denne viser jo totalt mangel på korreksjon eller test av støtter. 40% siste uke.
Likevel er det en kjensgjerning at de som kjøpte denne for noen uker siden på 14-15 kroner når det ble omtalt som “dyr”, har tjent mye mer penger siden da enn f.eks. meg.
Veldig bra, men vil bare vært obs her nå uten å ha sett på chartet. Bare den %-vise oppgangen tyder på en parabolic bevegelse. Ri den så lenge dere kan, men vær kjapp til å gå ut ved første volumspike / sell-off av betydning.
Hilsen en som solgte alt på 19.80
Det er ikke ofte jeg bruker stop/loss, men her benytter jeg meg av det på 2/3 og flytter den oppover
Hva e det dom driver kursen, vises det igjen på listene om det er større aktører på tur inn ?
Da har gevinstsikringen startet for alvor?
Virker slik. Sitter enda i båten. Men vondt å se på
Ned 2-3% og vondt å se på ?
Tipper han referer til at toppkursen i dag var 27 og kursen nå er 23,7
Har vært nede i 22,5 og er nå over 24, blir spennende å se hvor den skal. Hadde S/L på 23,5 så de røk, avventer litt før jeg eventuelt går inn igjen.
Haha, sinnsyk trading range😂
Er bare å gratulere til de som har klart å time denne perfekt! Men du verden det folk er galne. Kjenner ikke selskapet bra, men ser at de tjente 15 millioner NOK før skatt første halvår . Mcap ca. 2,3 milliarder. Pris/bok 25!!! PE 88!
Mange med store forventninger til dette selskapet tydeligvis.
Gjorde en lignende inntreden i starten på 2017 Kunne ingenting om selskapet. kjøpte meg inn da de fikk en kontrakt og ut igjen og leste aldri noe mer om selskapet. Tror gevinsten ble 8%
Spørsmålet er: går den stolleken tom for spillere før eller etter at SSHIP har vist at de er verdt såpass?
Det lyser ganske så rødt spør du meg. Men det gjore det vel også på 14 kroner pr aksje, så vanskelig å se hvor denne skal. Regne Bitcoin-aksjen dette
Sa man burde være obs, har ikke chart her men gleder meg til å sjekke om det var “toppen”
Dette er ikke vondt ment, men sånn går det når man absolutt skal trade…
Gjør gjerne 10% på to dager flere ganger. Hvis jeg ikke var ute etter en trade, så hadde jeg aldri vært inne.
Edit, ok, nå må jeg le, var du ikke i mot moment tradere i litt tidligere her?