Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VoW ASA (VOW)

MADSK

2 Likes

Det blir vel kappløp ut nå. Ikke mange solide støttenivåer denne aksjen har fått etablert på sin ferd oppover…

Inn på 22,4

3 Likes

Nordea analysen er forøvrig fra 10.Mai…

Du er helt loco… :smile:

1 Like

WOooow

Ble aksjen stoppa?

Litt av et stunt fra nordea

Var nesten en krone i pluss, nå er det to i minus :thinking:

Tok litt på 20,50

Tror denne fortsetter å falle inntil den når 13-14kr

2 Likes

Pris/bok lå på 25 og PE 88. Så aksjen er enda fryktelig dyr. Med mindre de har noe superevolusjonere på gang med et enormt intektspotensiale :slight_smile:

Risikosport å fange kniver :disappointed_relieved:

Så lenge man ikkje legger alle fingrene på hoggestabben så e det jo litt spennende også, ett sånt fall som no skape jo kaos, kaoset vil trulig stangere og korigere oppover igjen før evt videre fall

2 Likes

Tingen er at vi korrigerer fra en parabolic move. Erfaringsmessig så må vi ganske oversolgt før vi får en bounce, og en bounce vil så lage en lower high og en EQ man kan spille. Dette vil ta uker å spille seg ut. Så ingen hast med å kjøpe her. Vi er langt fra oversolgt. Første støttenivå av signifikans for min del er ikke før ned mot 17 kr hvor vi også møter 50 dagers glidende snitt.

1 Like

Stunt? Tror analysen var bestilt av sship selv… Men kan hende jeg tar feil der…

1 Like

Ville vært litt forsiktig med å kjøpe. Paraboliske formasjoner skal gjerne ned 60-80% før de snur. Men små støtter hele veien ned da. Kan bli fin å trade om man er rask på labben.

Det er støtte på 13,80 kroner. Men ikke solid. Må helt ned til 5 kroner for å finne solid støtte dersom man ser på kun det tekniske. Fundamentalt er den jo sinnsyk dyr nå.

Kom meg ut igjen -4 lapper :sweat_smile: huff

1 Like

Mhm, denne kan gå ganske dypt og toppen er inne indikert av volum! Daily har enda mye å gå på.