Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

VoW ASA (VOW)

Dette er ingen vanlig dump, veldig spent på hvem som dumpet så mye :stuck_out_tongue:

Hadde vært en nice short :slight_smile:

i Nordnet gikk det ikke hvertfall

Ikke at jeg vet mye om dette selskapet, men er ikke analysen som forårsaket krakket i dag fra 10. Mai???

Jo :slight_smile: Effektivt marked hørte jeg det kalles :stuck_out_tongue:

Etterslep :smile:

Blei utigjen med noe høvdingser i minus her, eg skulle solgt med en gang eg kjøpte, så hadde eg hatt noen kinopenger i pluss

1 Like

Oppdatert analyse fra mai, med nye tall ettersom diverse kontrakter er kommet inn, og ny informasjon tilgjengelig.

Ble en fin bonce på 17kr som. Meldt av deg :blush:

1 Like

Prøver e ny på 18,80 :see_no_evil:

3 Likes

Fikk tradet tilbake 2k nå, det hjalp litt :sweat_smile:

Høyere omsetning enn Yara nå. Er vel ikke tvil om retning av aksjekurs de neste ukene.

Helt sprøtt å tenke på. Husker selv tider før jul hvor jeg plukket aksjer og sto alene for all oms den dagen. Da snakker vi om et par tusen kroner altså, ikke mer. Nå er det i skrivende stund omsatt for 135 millioner…

2 Likes

Endte på 18,90,- ved børsslutt. Føler det er sånn ca. kron eller mynt hvilken vei det går i morgen.

Er Scanship ned 30% fordi en sommervikar i Hegnar media postet analysen til Nordea fra i Mai?! En drøyt 2 mnd gammel analyse? :rofl:

håper han får bonus fra de som er short Scanship. 400m av markedsverdien forsvant :joy:

FANTASTISK

Har lenge ventet og etterspurt korreksjon. Usunt med så mye økning over så kort tid, uten støtter, og tester av samme.

Når det er sagt, føler jeg at dagens korreksjon, var noe meget, for en dag. Hadde dette gått over en uke, ja okei. Men 32 prosent intradag?

Samtidig føler jeg at det har kommet usedvanlig mye «dumme penger» inn i scanship, man har sett hver eneste dag siste måneden på sharville: «hei, jeg er ny i gamet. Ser denne har gått mye, tror dere den kan gå mer?» og MAXPAYNE og oc gønner på.
Så at dette er en kombi av panikk, gevinstsikring og ikke minst stoploss raid, er jeg ikke itvil om.
Ang dagen imorgen, kan det såklart gå begge veier, sansynelig at flere vil komme seg ut fort. Men samtidig, kan den virke mere atraktiv for noen som vil inn.
Jeg vet ivertfall at jeg kjøper imorgen.

2 Likes

Prøver du deg enda engang idag? :see_no_evil::see_no_evil:

Den faller jo på ganske stor omsetning i dag også. Tror det safeste er å la den være en stund… :slight_smile:

Heheh… jaja uten tvil! Det er bare å se på biotek-aksjer eller krypto som har hatt en slik parabolic trend, når de bryter nedover så blir det langvarig og stygt…

Solgt ennå kronn?