Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets - kandidater

Diskuter andre WSB-drevne selskap her :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 Likes

SNDL endte opp nesten 50% og fortsatt ser det ut som det er noe futt i after hours.
Spennende å se hvor høyt denne skal.

1 Like

Gratulerer med hold-skills. Jeg kastet bort noen penger på Dogecoin, så når SNDL bikket $1.00, så var jeg fornøyd med å være ca. even-steven.

Men imponerende at den fløy videre og helt opp i $1.30 after hours. Kan fort bli et nytt hopp i pre-market i morgen :slight_smile:

Ja, det er mulig, men kan også falle noe tilbake, gjorde betydelig % på NAKD så gadd ikke stresse med å kaste meg ut.
Kan like godt gå til 2-3 som den ender på mitt utgangspunkt 0,82 er min tanke.

1 Like

Ja, lettere rent mentalt å la ting fly når det er opparbeidet gevinst. :slight_smile:

What the…

Det er bare en vits. Prøv å trykke på den.

1 Like

Så en del Biotech ble kjørt i går, noen plukket opp kandidater som skal kjøres idag?

1 Like

Sorry, måtte bare

Prøv den i HydrogenPro tråden.

Enig i det.
Spørs hvordan det ender idag, ser ikke særlig grønt ut for å si det diplomatisk, men det endrer seg fort i denne galoppen.

Alle pumps ender med dumps. Det var gøy så lenge det varte da… :upside_down_face:

image

4 Likes

Timber…

Ble annen stemning på shareville også nå…

Ja, må gå utfra at de fleste som har kastet seg på dette skjønte at intet varer evig, men har min tvil.
SNDL beveger seg faktisk talt oppover. Gjorde 270% på NAKD og inngang i SNDL på 0,80 så har heldigvis et avslappet forhold til dette og i tillegg er det selvsagt ikke en formue man har dyttet inn i et slikt luftslott.

3 Likes

Er alt for mange som har kjøpt disse som sin første aksjer, det er litt synd er ikke sikkert de vil fortsett om de brenner seg.

1 Like

Det er værre å tjene på første aksje! Det gjør deg litt smågal\spillegal. : )

Tja, ikke nødvendigvis :slight_smile:

Ikke helt enig i det, men det kan nok bidra til at en ikke er like årvåken på neste.

Hadde vært episk om folk longa VIXen her - black swan anyone? :smile:

image

1 Like