Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

155 tusen % avkastning på opsjonene sine. Da kan du le hele veien til banken.

3 Likes

En ting som også skjer er at nye opsjoner settes på mandag med utløp for neste fredag. Kanskje de vil tilbys på $500 eller $700 deromkring? :joy:

4 Likes

Det er ikke så lett nå. Opsjonene prises jo helt hinsides selvfølgelig slik situasjonen er nå.

Edit: 125 USD for 320 Call neste fredag akkurat nå. Så da betaler du altså 12500 USD for EN kontrakt som gir deg rett til å kjøpe 100 GME aksjer til strike 320.

6 Likes

bilde

12 Likes

Legend!

2 Likes
1 Like

Skulle fått en :gem:, men jeg får ikke lov før om 7 timer.

Jeg må vente 13 timer😂

1 Like

Jeg ordnet det for dere!
Plenty av :gem: :gem: :gem: tilgjengelig…

1 Like

Han her virker å ha ganske god kontroll på short interest i GME.
Fremdeles over 50% short av free float.

Dette er jo helt insane.

Jeg tror ikke opsjonsholderne er average joe på RH og at det står krefter bak til å faktisk kreve noen av dagens give or take 20M aksjer som opsjonsholderne har RETT til levert som aksjer på konto - miks det i lag med “retards” all over the world som skal tvi holde på sine aksjer samt over 50% free float fremdeles er short + at hele verden står klar til å kjøpe mere??

Hvor skal dette ende?

4 Likes

Jeg skal sitte klistra fra 15:30 på mandag, det er helt sikkert!

3 Likes

Noen som vet hvorfor kursen tilsynelatende ikke kan passere 325 i after hours?

Shorterne har en laaaang helg foran seg :grinning_face_with_smiling_eyes:. Blir ikke mye søvn der i gården​:grimacing:

3 Likes

Hvem er han der?

Kjøper på mandag bare på dritt - dette er FOR bra!

1 Like

r/DeepFuckingValue

5 Likes

Keith Gill. Les om han her:
https://archive.vn/iP9IX

image

6 Likes

/u/, /r/ refererer til en subreddit

Det her kan jo bli tidens oppgjør. Enten forsøker de kjøpe tilbake eller så må de kjøre en dyyyr emisjon eller så går hedgefund konk… det siste er værst. Men de har vel enormt med cash som de løste ut ved massive salg idag?

Too the :new_moon_with_face: with a :rocket: you fucking :monkey:

Hehe

3 Likes

Vet det, tok det med for å poengtere hvor kallenavnet hørte til👍