Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Noen som vet hvorfor kursen tilsynelatende ikke kan passere 325 i after hours?

Shorterne har en laaaang helg foran seg :grinning_face_with_smiling_eyes:. Blir ikke mye søvn der i gården​:grimacing:

3 Likes

Hvem er han der?

Kjøper på mandag bare på dritt - dette er FOR bra!

1 Like

r/DeepFuckingValue

5 Likes

Keith Gill. Les om han her:
https://archive.vn/iP9IX

image

6 Likes

/u/, /r/ refererer til en subreddit

Det her kan jo bli tidens oppgjør. Enten forsøker de kjøpe tilbake eller så må de kjøre en dyyyr emisjon eller så går hedgefund konk… det siste er værst. Men de har vel enormt med cash som de løste ut ved massive salg idag?

Too the :new_moon_with_face: with a :rocket: you fucking :monkey:

Hehe

3 Likes

Vet det, tok det med for å poengtere hvor kallenavnet hørte til👍

På Gamestop sin butikk, på Manhattan, blinket det «thank you players» på tavla utenfor, i følge Reddit.

3 Likes

Det er nesten som om jeg tror han kødder. Det er så sinnsykt. Baller av stål og et geni eller en komplett idiot (unnskyld utrykket). Håper han vinner!

4 Likes

Haha absolutt :joy:

1 Like

Det har blitt for stort. Nå skal alle støtte Reddit gjengen…snart kjøper elon musk også… om han ikke har gjort det allerede. Han var rimelig pissed på shorterene i Tesla…

2 Likes

Han vet jo hva han driver med, har jo vært i samme trade i 1.5 år. Også følgt hans oppdateringer, han har hentet en del vinst.

Burry sa det best.

9 Likes

Det er ikke ulovlig å bli rik på en kul bevegelse, en idé, eller en kul sang for den saks skyld. Jeg unner alle det. Det finnes mange noble og hederlige kapitalister som blir rike. Mange av de første av Cryptofolka ble veldig rike uten at noen bryr seg, og de har en nobel sak om skape handler uten mellommenn. Men det burde være ulovlig å svindle verden og skape så mye drit slik som Wall Street holder på for å berike seg selv. Note the difference.

Og mange dødelige har til nå forandret sine liv for alltid ved å vedde mot husene. Jeg unner dem hver en dollar.

At enkelte i denne tråden er nedlatende og kaller dette for idiotaktivisme, er så ignorant og uvitende som det får blitt.

8 Likes

Tjente noen raske penger i GME som jeg skal putte i IPOE. ser ut til at mange nå kjangse går vekk fra robinhood etter dette. Kjangse IPOE chamath sin SOFI Spac vil hente mange av disse.

Håper du ikke siktet til meg, jeg refererte bare til Deep value, at han enten er geni eller idiot som enda sitter med så mye.

Jeg vet han har sittet lenge @babyrage, balls of Steel! Jeg hadde ikke klart å sitte med så mye $$ i gevinst og slik volatilitet. Å se kontoen svinge med mange millioner $$ til dagen må føles noe spesielt. Godt han har sikret noe underveis. Ville vært synd om han ble med ned igjen uten gevinst, hvis den tid kommer.

@gainz09 - hvordan kjøper du den?

2 Likes

Nei. Siktet ikke til deg. God natt. Endelig helg :gem::fist:t2:

2 Likes

Du får kjøpt IPOE aksjer på nordet, dog jeg er litt usikker på om 1 IPOE aksje er1 SOFI aksje etter merger.

1 Like
10 Likes