Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Så, noen som vet hva som skjer nå?

2 Likes

Neste stopp nå er vel månen da?

2 Likes

Emisjon neste uke en gang? Kursen går videre opp?

Legende!

5 Likes

https://mobile.twitter.com/kjetillstjerne

2 Likes

Folk jobber vel med å få penger over til en annen broker uten maks kjøp, da blir det fortsettele… Min teori

4 Likes

GME burde absolutt bruke muligheten til å sette en emisjon her. De vil jo da stå fritt til å utvikle selskapet akkurat som de vil. Hvordan det slår ut i shorte kaoset vet jeg ikke. Det blir neppe aktuelt kjøre en emisjon kun direkte til shorterne.

1 Like

I say: IF HE’S STILL IN, IM STILL IN

3 Likes

155 tusen % avkastning på opsjonene sine. Da kan du le hele veien til banken.

3 Likes

En ting som også skjer er at nye opsjoner settes på mandag med utløp for neste fredag. Kanskje de vil tilbys på $500 eller $700 deromkring? :joy:

4 Likes

Det er ikke så lett nå. Opsjonene prises jo helt hinsides selvfølgelig slik situasjonen er nå.

Edit: 125 USD for 320 Call neste fredag akkurat nå. Så da betaler du altså 12500 USD for EN kontrakt som gir deg rett til å kjøpe 100 GME aksjer til strike 320.

6 Likes

bilde

12 Likes

Legend!

2 Likes
1 Like

Skulle fått en :gem:, men jeg får ikke lov før om 7 timer.

Jeg må vente 13 timer😂

1 Like

Jeg ordnet det for dere!
Plenty av :gem: :gem: :gem: tilgjengelig…

1 Like

Han her virker å ha ganske god kontroll på short interest i GME.
Fremdeles over 50% short av free float.

Dette er jo helt insane.

Jeg tror ikke opsjonsholderne er average joe på RH og at det står krefter bak til å faktisk kreve noen av dagens give or take 20M aksjer som opsjonsholderne har RETT til levert som aksjer på konto - miks det i lag med “retards” all over the world som skal tvi holde på sine aksjer samt over 50% free float fremdeles er short + at hele verden står klar til å kjøpe mere??

Hvor skal dette ende?

4 Likes

Jeg skal sitte klistra fra 15:30 på mandag, det er helt sikkert!

3 Likes

Noen som vet hvorfor kursen tilsynelatende ikke kan passere 325 i after hours?