Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Nå utløper det call opsjoner med verdi rundt 70.000 * 328 = 22 960 000 USD i et selskap som egentlig ikke tjener noe penger og hvor de aller fleste free float aksjer i utgangspunktet var shortet rundt 20 USD.

Og dette er etter massive restriksjoner på å hindre kjøp av aksjer.
Hvis ikke dette er sykt så vet ikke jeg.

Her tror jeg mye rart kan skje. Utrolig sterkt at kursen holder seg her oppe etter alle restriksjoner og etter siste tids insane kursoppgang. Dette er veldig spesielt.

Hvis flere av opsjonsholderne i dag har finansielle muligheter til å faktisk kreve aksjene levert på konto så ser jeg ikke helt for meg hva som kan skje, men dette skal jeg være med på!

5 Likes

Så, noen som vet hva som skjer nå?

2 Likes

Neste stopp nå er vel månen da?

2 Likes

Emisjon neste uke en gang? Kursen går videre opp?

Legende!

5 Likes

https://mobile.twitter.com/kjetillstjerne

2 Likes

Folk jobber vel med å få penger over til en annen broker uten maks kjøp, da blir det fortsettele… Min teori

4 Likes

GME burde absolutt bruke muligheten til å sette en emisjon her. De vil jo da stå fritt til å utvikle selskapet akkurat som de vil. Hvordan det slår ut i shorte kaoset vet jeg ikke. Det blir neppe aktuelt kjøre en emisjon kun direkte til shorterne.

1 Like

I say: IF HE’S STILL IN, IM STILL IN

3 Likes

155 tusen % avkastning på opsjonene sine. Da kan du le hele veien til banken.

3 Likes

En ting som også skjer er at nye opsjoner settes på mandag med utløp for neste fredag. Kanskje de vil tilbys på $500 eller $700 deromkring? :joy:

4 Likes

Det er ikke så lett nå. Opsjonene prises jo helt hinsides selvfølgelig slik situasjonen er nå.

Edit: 125 USD for 320 Call neste fredag akkurat nå. Så da betaler du altså 12500 USD for EN kontrakt som gir deg rett til å kjøpe 100 GME aksjer til strike 320.

6 Likes

bilde

12 Likes

Legend!

2 Likes
1 Like

Skulle fått en :gem:, men jeg får ikke lov før om 7 timer.

Jeg må vente 13 timer😂

1 Like

Jeg ordnet det for dere!
Plenty av :gem: :gem: :gem: tilgjengelig…

1 Like

Han her virker å ha ganske god kontroll på short interest i GME.
Fremdeles over 50% short av free float.

Dette er jo helt insane.

Jeg tror ikke opsjonsholderne er average joe på RH og at det står krefter bak til å faktisk kreve noen av dagens give or take 20M aksjer som opsjonsholderne har RETT til levert som aksjer på konto - miks det i lag med “retards” all over the world som skal tvi holde på sine aksjer samt over 50% free float fremdeles er short + at hele verden står klar til å kjøpe mere??

Hvor skal dette ende?

4 Likes

Jeg skal sitte klistra fra 15:30 på mandag, det er helt sikkert!

3 Likes