Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Det er jo litt morsomt Ä se pÄ hvor blÊrete enkelte er
 :slight_smile:

4 Likes

En ting er at jeg blir litt temperamentsfull av og til. Det tar jeg til meg. Og er 100% klar over det. Og jeg beklager lett om jeg blir uhÞflig. Men jeg var ikke det i gÄr.

Det han derimot gjÞr er Ä komme her kun for Ä provosere. Legger facepalms pÄ innlegg som er rene faktainnlegg. Helt uten temperament. Godter seg over at folk er i minus pÄ sine posisjoner.

Det vitner om dÄrlig karakter.

Men helt enig. Vi skal ikke la dette gÄ ut over det som faktisk er tema for trÄden.

10 Likes

La meg fĂ„ legge til at: Å selge med tap i denne aksjen, er ikkje et alternativ.

Diamond hands, total autism :rocket::palms_up_together::gem:

6 Likes

Skjermbilde 2021-02-05 kl. 12.12.33

1 Like

“It is clearly a speculative price bubble and has some characteristics of a Ponzi scheme. Many small investors who “get on the train” late and buy at the inflated prices — especially those attracted by the extreme price moves and media coverage — will be left holding the bag.”

Noen som kjenner seg igjen?

" GameStop fundamentals are, to put it mildly, lackluster."

Ikke kast mer penger pÄ dette bÄlet.

4 Likes

Den er pÄ lista for i dag (og i morgen) ftp://ftp.nyxdata.com/NYSEGroupSSRCircuitBreakers/NYSEGroupSSRCircuitBreakers_2021/NYSEGroupSSRCircuitBreakers_202102/

Upticks kan fortsatt shortes, sÄ prisen kan holdes nede om ikke etterspÞrselen er stor nok.

1 Like

Da ble det mye mann og lite ball igjen.

Kommer noen reaksjoner om folk ikke klarer Ă„ oppfĂžre seg.

Er frivillig Ä vÊre i denne trÄden.

7 Likes
4 Likes

Hva er dette?

“For those that still have money left in the market, there is no reason to ride this all the way into the dirt. Cash in what you have left, learn from this lesson, and come back to the market better prepared next time"

1 Like

Listen up retards: it is mathematically impossible for shorts to be covered by now. If it was possible to cover like that do you think short squeezes would EVER happen?

It’s simple. Let’s use the worst possible numbers here.

Jan 15 226% of the 51 million floating shares were shorted. 51 million x 2.26 = 115.26 million shares. Let’s say they shorted the shares at $5. They borrowed at least 576 million dollars worth of stock to do that. Over half a billion just to set up this short.

Now people are saying they covered by shorting at 300, 400, 500. Ok, let’s say they covered at 300. You’re telling me Melvin was able to come up with 300 x 115.26 = 34.5 billion dollars loan to cover their massive fuck up? Even if they covered HALF the shorts at 100 per share we’re still talking about 5.75 BILLION US DOLLARS JUST TO COVER THEIR ORIGINAL FUCK UP and they would’ve had to fabricate THREE TIMES as many FAKE shares as they did in the first place. Remember 226% short over float? It would have to be 452% now to cover.

Hold your fucking shares.

Edit: I am not a financial advisor and this post does not constitute financial advice. I used my cell phone calculator to do this math.

Edit 2: I know I shouldn’t be surprised you retards don’t understand simple math but let me try to explain this to you: if I short a stock at $5 and it goes to $100, I owe $95 to the lender. If I short again at $100 and it drops to $5, I made $95. My net gain is a big fat fucking ZERO . If I short again at $100 and it goes to $50 my net is 50-95= -$45 Not to mention the interest rate on that short position, which if I’m getting for less than inflation means the lender is paying me to borrow money.

Please get your head out of your ass. if it were possible to cover a short squeeze then a short squeeze would never ever happen. The reason short squeezes happen is BECAUSE THEY CANT COVER.

Salsawood-reddit

Eg er alt for dÄrlig i matte til Ä verifisere dette, men slakt taes med takk

1 Like

Det fremgÄr av linken jeg postet rett under der. Jeg har ikke tenkt sÄ mye over det. Visstnok en potensiell alternativ og parallell mÄte Ä sette hedgefondene i en enda vÊrre situasjon.

2 Likes

MÄnga ivriga sjÀlar hÀr som aldrig har och kommer aldrig investera i detta. Men följer minut för minut. Det Àr imponerande.
Meningen “vad var det jag sa” bara ligger och vĂ€ntar runt hörnet. Classic :slight_smile:
Men tror de flesta hÀr kan och förstÄr detta utan att bli upplyst 7763786458375ggr om dagen.
Jag som mÄnga andra driter i om papret stÄr i 1$ eller 1000000$ imorgon.

8 Likes

Da har jeg sendt noen norske krigere(ogsÄ kjent som NOK) med i kampen. Om det sÄ skulle bli nederlag sÄ skal de ihvertfall aldri noen gang gi seg. De gÄr til verdens undergang.

image

image

8 Likes

I really doubt that
 but keep telling it to yourself .

Og uansett er poenget at veldig mange ferskinger har blitt rundlurt her.

2 Likes

Det er mange antagelser i det regnestykket som bare er ren gjetning. Og det tar ikke hensyn til andre instrumenter og faktorer som feks opsjoner og annen hedging.

Squeezen er over uansett hvordan en vrir og vender pÄ det. Det er jo bare Ä se pÄ kursen.

1 Like

Hehe ser du Volkswagen squeezen? Hva ser du der?

4 Likes

Ja jag Àr vÀl hjÀrntvÀttad dÄ. Bara lÀgga in sig pÄ Blakstad

1 Like

Haha, minner meg pÄ hva vi sang nÄr vi lÞp rundt og fant pÄ f
skap nÄr vi var smÄ :slight_smile:

Det er hÞl i gjerdet pÄ Blakstad,
Det er hÞl i gjerdet pÄ Blakstad,
Det er hÞl i gjerdet pÄ Blaaakstad,
Det er derfor vi er her!

2 Likes

Jeg ser en dobbel peak der ja, men skjþnner ikke hvorfor det skal vére sammenliknbart? Den har vel knapt noen likhetstrekk bortsett fra at det er en short squeeze da
 ?

1 Like