Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Diamond hands = no diamonds in hand :stuck_out_tongue:

Gikk som forventet dette, dessverre for alle hÄpefulle. Men shorterne fikk seg en stÞkk ihvertfall :slight_smile: Bare kjipt med shorterne som tjente seg rike fra topp til bunn. Kanskje en ny opptur kommer herfra? Er vel heftig shortet igjen nÄ?

1 Like

Alt er likt som du ser i innlegget over. Etter dobbel topp gikk den ned til ca. 5% over der den startet fĂžr stigningen. Deretter gikk det rett til 1000 dollar. SĂ„ den virkelig store stigningen skjedde fĂžrst etter den var nesten helt nede igjen fra dobbel toppen.

Tilleggsinfo:
NĂ„ er kursen opp 23,5% i dag.

Edit: NĂ„ er den opp 37,2%.

2 Likes

Men det er jo ingen omstendigheter rundt som er i nĂŠrheten? Da blir det vel rimelig sĂžkt Ă„ trekke en slik sammenlikning?

Ellers: Gyllen anledning til Ä komme seg ut pÄ denne bouncen tenker jeg.

Hva mener du? med ingen omstendigheter. Begge er short squeeze.

Man ser det man vil se regner jeg med. For meg ser mye likt ut altsÄ.

Er det en Halt pÄ15 minutter nÄ? Regner med folk er klare til den pausen er over.

3 Likes

Har Robinhood slÀppt för fri handel eller fortfarande restriktioner?

1 Like

Det er fritt nÄ.

1 Like

NÀr slÀppte de ?

Fra Ă„pningen i dag tror jeg.

2 Likes

Opp 54% :joy::joy:

3 Likes

:rocket::rocket::rocket::rocket:

3 Likes

Se godt etter pÄ den :clap:

3 Likes

Ja, se pÄ kursen. Og se pÄ hvor den ender i dag. OverfÞringen av kapital fra clueless RHs til dyktige momentum traders og hedge fond fortsetter
 et trist skue.

Edit: Hedgefondene har tjent igjen ca 4 av de 12 milliardene de tapte leste jeg. Fortsetter dette har de snart tjent inn igjen alt


Det er ekstremt lukrativt Ä drive opp kursen for sÄ reloade shorts og krasje den igjen. Gang etter gang kan de gjÞre det nÄ og vÊre garantert at en haug med hodelÞse hÞns kaster seg pÄ hver gang


4 Likes

Dette blir bra nÄr Europa fÄr litt alkohol innabords i lÞpet av kvelden. :raised_hands::gem::rocket:

6 Likes

Halted ja
 hmm :raised_hands::gem::pray:

Halt igjen,det var da rikelig

2 Likes

NivÄet der jeg hadde kjÞp var $51,25, et bet pÄ bounce opp fra MA50. Var jo ikke sÄ galt tippet det, men det var i gÄr
 :expressionless:

4 Likes

Som en morsom tvist sĂ„ har $GME vĂŠrt sterkt medfĂžrende til gamifisering av hele stock–stonck—stonk markedet.

1 Like

2 Likes

Ikkje brudd opp enda, men kanskje snart​:pray::gem::raised_hands: fyyyy sĂ„ utrolig spennende dette er!


8pmpi77y3lf61

5 Likes

—crickets—

Ender det i pluss i dag eller ikke?

2 Likes

Stille fĂžr stormen :man_shrugging::gem::raised_hands:

1 Like