Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

:rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket:

3 Likes

Om jeg ikke tar helt feil var det rundt 4500 medlemmer på shareville som eide GME den 29. Januar. Morsomt dette for for de rundt 70-75% som valgte å holde :slight_smile:

2 Likes

…davar det på`n igjen :sweat_smile:

"21:41:12
Leila Feratovic
Spinnvill oppgang i Gamestop - handelen stanset da aksjen var opp 103 prosent
Det ble innført børspause for Gamestop-aksjen på grunn av høy volatilitet.

På kort tid steg aksjen med over 60 prosent.

Etter at pausen ble opphevet er aksjen opp 103 prosent - et kvarter før stengetid på Wall Street.

Men så ble det innført børspause på nytt. Før børspause nummer to, ble aksjen handlet for 91,7 dollar. Det er det høyeste siden 3. februar.

Det har vært mye oppmerksomhet rund spillbutikkselskapet Gamestop etter en shortskvis ledet av småsparer på Reddit. …"

1 Like

Hahahaha

4 Likes

er det normalt med 13min halt??? herrregud

Helt sprøtt, tungvint å selge gjennom nordnet. Fikk solgt noe på 91. Holder resten.

Fantastisk gøy, holder enda jeg. Er vel hele poenget.

3 Likes

Hva skjer? Igjen? Det hadde jeg ikke trodd, det må jeg bare innrømme. Det er jo faktisk smått imponerende, og svært overraskende om ikke de store short posisjonene har blitt dekt nå?

Hvor dum/sta/hevngjerrig er det da mulig å være?

4 Likes

https://www.reddit.com/r/wallstreetbets/comments/lrlmqx/14_million_more_gme_shares_have_been_borrowed/?utm_medium=android_app&utm_source=share

5 Likes

Ja hva skjer? Reddit ser ut til å være nede?
Er ikke mulig shortene har gått i baret på nytt?? Det ville vært så idiotisk som det er mulig.

1 Like

Diamond hands. :fire::gem: Liker aksjen

1 Like

Legende.

3 Likes

Hele Reddit er nede nå. Kok

Kan ikke helt skjønne dette skal være eneste grunn til en plutselig dobling nå på slutten av dagen.
Nyheten om CFO kom jo i går?

Galet :grin:

2 Likes

170 nå!!!

2 Likes

Jeg var break even et øyeblikk det ja! :laughing:

1 Like

lol wtf it’s not dead!!

To sek så stopper vel meglerhusene handelen igjen. Tørr de det mens regjeringen ser på?