Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Har hedgefond **** doblet ned på idiotien? Eller er det bare et ventet utfall / alle de som har sagt at squeeze fortsatt kommer har rett?

Uansett så håper jeg HF blør.

8 Likes

Det er jo dette jeg har sagt. Se på Volkswagen caset :wink:

4 Likes

Det som skjer nå er helt utrolig, og shorterne har om mulig skapt enda større problemer for seg selv enn forrige gang.

Nå kan WSB vise til at det faktisk kunne gå opp igjen. Sist gang sleit shorterne med noen hundretusener mygg, og denne gangen får de nok et par millioner retardigler som ikke selger for harde møkka.

3 Likes

200 hahahaha fy fan pre imorgon hahaha

4 Likes

:gem: :fist:t3:

Hvor er mine @DiamondHands :joy::partying_face::gem::gem::gem:🪙 ?

6 Likes

Tro om det er mange rundt omkring i verden som planlegger kjøpe noen lodd i morgen??
Kan jo bli interessant hvis det ikke kommer noen avklaringer før børs start.

1 Like
2 Likes

Fornøyd med t-skjorta som kom i posten i dag

10 Likes

Artig :slight_smile:

Hah! Da har jeg plutselig 2! :gem:

3 Likes

We are coming for our astronauts! :man_astronaut:

1 Like

http://finra-markets.morningstar.com/MarketData/EquityOptions/detail.jsp?query=14%3A0P000002CH&sdkVersion=2.58.0

Short interest rapportert til 60.12 den 12. februar. Ned fra 78.46 den 29. Januar.
Til sammenligning var vel Volkswagens SI 12% i 2008.
Var denne rapporten som kom etter stenging i går katalysator for gårdagens oppgang?

Askjesplitt pleier å løfte det meste opp jf. Apple/Tesla.

Første aksjen jeg har hatt som fra en dag til neste går 170% om man regner pretrade inn i skrivende stund.

3 Likes

Jomfrudommen min også gikk i luften der gitt :sweat_smile: :gem::ice_cube::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops:

Premarked ~50%…! Blir en spennende ettermiddag for endel her tenker jeg :slight_smile:

1 Like

Går GME over tidligere topper skal jeg spise pannebåndet til Tix.

Hadde ALDRI trodd at skvisen skulle tilbake, wow!

2 Likes

Nei du mobbet jo meg litt :wink: ydmyk nå?

1 Like