Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Dei mÄ jo ha splitt for Ä skaffe nok aksjer til shorterene :joy:

1 Like

Livet viser seg generelt Ă„ vĂŠre en ydmykende opplevelse etter den andre😂

5 Likes

MĂ„ innrĂžmme at jeg syndet og tok GME, solgt igjen. Ble nok penger til Ă„ dekke kveldens Ăžl og pizza for guttegjengen.

1 Like

OgsÄ vÄger du Ä beholde diamanten pÄ profilbildet ditt??? :smiley: Haha

3 Likes

Kan man selge GME?

1 Like

Alt er til salgs, sÄ lenge prisen er rett :slight_smile:

SĂ„ lenge man har fĂžrhandle kan man kjĂžpe og selge.

Kor fÄr man diamant pÄ profilen?
Har 5 stk :wink: snart 10 om det blir splitt. :statue_of_liberty:

Det var en spÞk fra min side, dÄrlig en sÄdan, med referanse til HOLD.
(ikke finansielt rÄd)

Veldig spennende Ă„ se hvilke triks WS-eliten skal benytte seg av denne gang. Tror ikke de kan fjerne kjĂžpsknappen en gang til. :hugs:

:point_up:

3 Likes

Vi fÄr en 2 for 1 split og aksjen ser ut til Ä Äpne 150% over gÄrsdagens Äpning.
But why? :man_shrugging:

1 Like

When will this 2 for 1 split happen ?

4 trading halts allerede. Aksjen har nesten ikke vĂŠrt Ă„pen for handling. Helt sykt!

1 Like

(84) Live Stock Markets News In Plain English with Uncle Bruce GME AMC SVAC GHVI - YouTube

1 Like

Har inte fattat lÀngden pÄ dem. Varierer tiden ?

Det vet jeg ikke, men vil ikke tro det. Tror bare det er kortere enn i Norge.

Livekommentator :joy:

er sÄ mye kvalitet pÄ nettet om dagen.

5 Likes

For de som er interessert i noen suvenir/gjenstand til Ä huske tiden sÄ har jeg endelig fÄtt klart et lite prosjekt jeg har jobbet med en liten stund. Bestilte et par 3d designere pÄ prosjekt med Ä lage wallstreet diamond hands figur og da valgt ut den beste modellen for printing. Jeg har lagt disse opp til salg pÄ en nettside nÄ for de som er interessert. Merk det kan ta bittelitt tid fÞr jeg fÄr sendt ut fordi jeg venter pÄ pappkartonger og slikt, men skal i hvert fall forsÞke Ä fÄ det ut sÄ raskt som mulig.

De er printet i premium materiale(Resin) for fĂ„ fĂ„ best mulig kvalitet. Det tar omkring 11 timer Ă„ printe ut to stykk, og krever en del manuelt arbeid for Ă„ fĂ„ bra, samt spraymaling av figurene med metallisk farger. Det er derfor litt pris pĂ„ disse, men om dere bruker koden “tekinvestor” trekkes det ifra kr 300 samt dere fĂ„r gratis frakt.

Nedenfor er det et par bilder jeg har tatt fra mobilen av figurene. Jeg kan ogsÄ jeg har figurer under print pÄ vei, sÄ om noen Þnsker andre farger sÄ kan jeg tilpasse det og. Er bare Ä ta kontakt :slight_smile:

Nedenfor er web adressen og bildene.

Kan ogsÄ sende meg PM/Mail for spÞrsmÄl eller bestillinger Ä ta det direkte om noen Þnsker - laplagam@gmail.com.

image

image

18 Likes