Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Jeg tror denne kan gÄ langt, ikke hedgefond konkurs langt, men litt artig er det lÊl.

https://www.reddit.com/r/wallstreetbets/comments/lybuq0/comment/gpskttl :pleading_face::heart::gem:

" hell I’m doin it for this guy"

Edit: no homo

2 Likes

Hvor langt er langt og hvor langt mÄ man for hedgefund konkurs?

Aggressiv premarket idag ogsÄ :grin: very nice

3 Likes

TÞft. KjÞpte pÄ 280. Burde snittet ned pÄ 40 :frowning:

2 Likes

Da kan du fortsatt snitte ned :wink:

Not financial advice. :blush:

4 Likes

Bikka 200 nÄ, brÄtt i pluss pÄ denne :stuck_out_tongue: Haha underholdning

4 Likes

Det er retard mye som mÄ dekkes inn her etterhvert, det er skummelt Ä tenke pÄ :flushed:

2 Likes

Haha GME blir fort vÄr beste investering pÄ bÞrsen i Är :smiley:. Hold!

Skal bli sÄ digg Ä linke noen sitater i trÄden her nÄr vi mooner :cowboy_hat_face:

Edit:
DrĂžmmesenario nĂ„: om kursen holder seg her i dette nivĂ„et i noen uker. Selskapet MÅ jo kjĂžre en emisjon. SĂžrg for at shorterne ikke fĂ„r kjĂžpe. 20 millioner aksjer * 180 (m/rabatt) = $3,6 milliard!!!

SĂ„ sitter det plutselig en haug short i et selskap som er loaded.

Tror du ikke det da vil sitte mange klar til Ä kjÞpe. NÄr man plutselig kan fÄ et case der historiens mest shortede selskap sitter loaded i cash. Det tror jeg alle vil vÊre med pÄ for Ä si det sÄnn


13 Likes

Morti, hva er mĂ„nen for deg? Jeg har sittet i denne noen uker nĂ„, da den deiset ned til $59, og jeg endelig fikk kjĂžpt 1 (Ă©n) for det fillebelĂžpet jeg hadde stĂ„ende pĂ„ Nordnet. Dette er jo faktisk kjempegĂžy. Jeg har fulgt den en stund lenger, og ogsĂ„ lest mye pĂ„ WSB, men har aldri fĂ„tt noen god fĂžlelse av hva slags tall vi faktisk kan snakke om her. Noen som tĂžr Ă„ gjette? Det er selvfĂžlgelig mulig jeg fĂ„r et klassisk “stikk fingeren i vĂŠret”-tall, men syns likevel det er spennende Ă„ hĂžre hva dere tenker nĂ„ som vi er kommet et stykke inn i dette rare, men sĂŠrs spennende eventyret.

1 Like

Denne stiger vel pÄ hÄp om at flere av sjekkene fra onkel sam tar veien dit. HÄper dere lykkes.

2 Likes

Det er umulig Ä spÄ. Situasjonen er ikke lik neste uke som nÄ nÞdvendigvis. MÄ hele tiden fÞlge med. Men jeg har sagt hÞyt til kompiser at jeg hÄper pÄ $1000 ja. SÄ er det klart at for andre sÄ har den allerede moonet nÄ. Akkurat nÄ er det 19. mars jeg sikter pÄ. Det er sannsynlig at de stÞrste bevegelsene skjer pÄ fredager og mandager. Siden caset her har mye med opsjoner Ä gjÞre. Men jeg er fullt klar over at shorterne kan sparke ballen lengre nedover gata og mest trolig gjÞr de ogsÄ det. Jeg er forberedt pÄ at mÄnen kan skinne alt fra nÄ til ca 3-4 mnd frem i tid eller noe slikt.

I mellomtiden kommer det ogsÄ fundamentale endringer.

5 Likes

:new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon::waxing_crescent_moon::full_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::waxing_crescent_moon::full_moon::last_quarter_moon::new_moon::first_quarter_moon::full_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::waxing_crescent_moon::full_moon::last_quarter_moon::new_moon::first_quarter_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon:

:new_moon::waxing_crescent_moon::full_moon::full_moon::full_moon::full_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon:

:new_moon::waxing_crescent_moon::full_moon::waning_gibbous_moon::full_moon::waxing_gibbous_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon:

:new_moon::waxing_crescent_moon::full_moon::last_quarter_moon::new_moon::first_quarter_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon:

:new_moon::waxing_crescent_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon::first_quarter_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::new_moon::waxing_gibbous_moon::full_moon::waning_gibbous_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::waxing_gibbous_moon::full_moon::full_moon::full_moon::full_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::waxing_crescent_moon::full_moon::last_quarter_moon::new_moon::waxing_crescent_moon::full_moon::last_quarter_moon::new_moon:

:new_moon::first_quarter_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon::new_moon::full_moon::last_quarter_moon::new_moon:

:new_moon::first_quarter_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon::waxing_crescent_moon::full_moon::last_quarter_moon::new_moon:

:new_moon::waxing_crescent_moon::full_moon::waning_gibbous_moon::new_moon::first_quarter_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::first_quarter_moon::full_moon::full_moon::full_moon::waning_gibbous_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::waxing_crescent_moon::full_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::first_quarter_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::first_quarter_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::first_quarter_moon::full_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::first_quarter_moon::full_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::first_quarter_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::first_quarter_moon::full_moon::full_moon::full_moon::waning_gibbous_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::full_moon::full_moon::full_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::full_moon::full_moon::full_moon::full_moon::last_quarter_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::full_moon::waning_gibbous_moon::new_moon::first_quarter_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::full_moon::waning_gibbous_moon::new_moon::first_quarter_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::full_moon::waning_gibbous_moon::new_moon::first_quarter_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::full_moon::last_quarter_moon::new_moon::full_moon::full_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::full_moon::full_moon::full_moon::full_moon::waning_crescent_moon::new_moon::new_moon:

:new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon::new_moon:

6 Likes

Takk for svar! Det var noe sÄnt jeg forestilte meg selv, egentlig. Krysser fingrene og holder! :joy:

2 Likes

Kan bli en ny bitcoin av den her

thumb_how-many-moons-could-a-moon-moon-moon-if-a-16094587

1 Like

Bra tips det. KjÞpte pÄ ca 160 :slight_smile: Skulle bare dunka inn 100 stk pÄ 40 dollar. 
 :frowning:

1 Like

You and me both
 :raised_hands:

Aa 192, another crack at it :star_struck:

1 Like

Mye som er short her nÄ?

Dette er syke greier
 jeg er opp 300% med mine yolo aksjer. Investerte jo bare 5000 kroner sÄ jeg kunne vÊre med pÄ denne galskapen, men det blir jo faktisk litt penger av det ogsÄ!

:yum:

8 Likes

Deilig, i pluss jo😁

:gem::palms_up_together:t2::rocket::crescent_moon:

1 Like