Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

3 Likes

Fin fin pre!!

5 Likes

#Yolo.
Hadde Êrlig talt ikke forventet Ä tjene penger pÄ dette lotto-loddet.

Diamond hands baby

6 Likes

Vad heter den hÀr formationen ? :flushed:

3 Likes

Den heter Diamond Hands.

7 Likes

Eg ville gĂ„tt for “too short” men diamond hands er best :raised_hands::gem:

Dere vet han som kjĂžrer karusellen som sier til kidsa, no sorry, you are too short. Well, Tables have turned :star_struck:

NÄr eg tenker meg om, hÄper eg di kaller filmen "too short":film_projector: :clapper::film_strip::film_strip::film_strip::film_strip::film_strip:

3 Likes

Tror den formasjonen kalles SpaceX:

4 Likes

DFV formasjonen

2 Likes

For en innspurt :sweat_smile: for et kick Ă„ ha denne i portisen :star_struck::raised_hands::gem:

2 Likes

VĂ„ldsam volym sista 15min

1 Like

Power hour. Tipper 320 blir neste holdeplass :trolleybus:

2 Likes

SÄ kommer spÞrsmÄlet da. NÄr selger du noen av eller alle GME aksjene dine?

NĂ„r selger du GME aksjer?
  • 300$
  • 400$
  • 500$
  • 600$
  • 700$
  • 800$
  • 900$
  • 1000$ eller mer

0 stemmegivere

Det viktigste svar alternativet mangler :slight_smile: :gem:

2 Likes

Jeg er oppriktig glad for alle som er inne her :gorilla: :gem:

10 Likes

Jeg har en salgsordre pÄ 1 aksje pÄ $1500, da er jeg freeride de siste 7 til stjernene :monkey: :milky_way:

5 Likes

Ångrar att jag inte dubbla denna under 100$

2 Likes

Satser pÄ spicy pre, open market og after market i mange uker fremover :fist:t2: :gem: 275$ nÄ :slight_smile:

3 Likes

GrÄdige hedge fond var sÄ sikker pÄ konkurs at de over-shortet selskapet ned i kjelleren og beyond.

Men sÄ kom Ryan Cohen og Reddit inn i bildet og Þdela hele showet. NÄ kommer Gamestop til Ä bli et helt nytt selskap som tar hele spillverden med storm og plutselig over natta skal alle ha GME aksjer.

Ikke sÄ kult sitte short lengre.

Q4 23.mars. Da kommer det sikkert noen flere drypp pÄ hva planene blir fremover.
En ting er sikkert - og det er at Ryan Cohen og co. kommer til Ä melke situasjonen maks. De har allerede fÄtt markedsreklame verdt milliarder helt gratis.

5 Likes

2 Likes

Ajaj ser ut som kanske 10% mÄ sÊlja idag