Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

1 Like

Tror jeg holder til 19. mars jeg altsÄ. Jeg ser pÄ dette som at alt som skjer nÄ har med 19. mars Ä gjÞre ser du :wink:

1 Like

Men se bevegelsene tilbake fĂžr den gikk parabolic, vi har ikkje hatt den bevegelsen igjen. Og den er liksom litt signalet, er det ikkje?

AltsÄ, vi snakkes pÄ 1000 minst tenker no eg i min skinnende padde av en hjerne :crystal_ball:

Tradingview.com har live kurs.

Hjelper jo ikke mye med live kurs nÄr de stopper handlen hele tida! :rofl:

1 Like

Ikke nÞdvendigvis nei. Det kan skje gradvis dag for dag. Men jeg tror ogsÄ at det kommer en ny parabolic event eller flere slike ja. Det har jo med shorterne Ä gjÞre. Dette har ogsÄ med en tidligere stor short med 60 millioner aksjer i opsjoner som skjedde tidligere og som har forfall 19. mars. SÄ har man indeksfond som mÄ kjÞpe seg inn innen 19. mars og jo hÞyere kursen er jo mer mÄ de kjÞpe. Og sÄ er 19. mars forfallsdato for mÄnedlige opsjoner i enormt volum.

SÄ har man kvartalspresentasjonen som kommer bare et par dager senere sÄ det er ventet at selskapet kommer med noe der.

Jeg gleeeeder meg sÄ mye til de neste to ukene nÄ at jeg aldri ville vÊrt uten GME aksjer i hverfall. Ingen som kommer til Ä trade meg ut av snittet mitt nÄ :wink:

Hold Retards!

:gem: :heart:

5 Likes

:joy: :joy: :joy: :joy:

2 Likes

279 nÄ er vi nÊrmere toppen enn bunnen i dag :wink:

VĂ„ger meg pĂ„ en liten spĂ„dom nÄ 

Jeg tror vi aldri ser $200 igjen nÄ. Ikke pÄ Ärevis.

3 Likes

NÄr di Þker shortene burde jo det vÊre utfallet tenker eg. DD goes both ways. Men eg kommer til Ä sove godt i natt, selv om kursen lander hvor som helst. Dette er bare for kult til Ä gÄ glipp av. Det er verdt hvert Þre i underholdning :clapper:

2 Likes

Hvilket kursnivÄ ser vi aldri igjen?

  • $5
  • $100
  • $200
  • $250
  • Den gĂ„r under $5.

0 stemmegivere

Hvilket kursnivÄ ser vi i herfra og ut i 2021?

  • $ 265 er toppen (RT nĂ„)
  • $350
  • $500
  • $1000
  • $ 1500
  • $2000

0 stemmegivere

Noen som vet nÄr den annonserte splitten er planlagt Ä skje?

Kommer det aksjesplit?

Er vel denne jeg plukket opp for en tid tilbake. Ser dog at tweeten det lenkes til er slettet. Godt mulig at det kun var fake.

Ja det er helt feil. Er ingen annonsert splitt

1 Like

Det er mulig gamestop til slutt demonstrerer at det bÞr vÊre noen begrensninger pÄ hvor mye opsjoner som kan selges pÄ en spesifikk aksje.

3 Likes

Men hva med dette?

[Lenke fjernet]

Edit: Mangel pÄ enkle leseferdigheter fÞr kl 10.

Er vel fra 2007?

pr;ver [ forstaa hva staa er i gamestopp naa, blir bare mer forvirret jo mer jeg leser. Veldig mangen opsjoner er blitt kjopt, shorten er uviss. Hvordan blir dagen i dag, sidelengs og opp?

Du mÄ huske pÄ at nivÄet her inne er ganske lavt :brain: :gorilla: :gem: , sÄ jeg hadde ikke helt orket Ä lese det jeg postet fÞr jeg postet det. Takk for korreksjon.