Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Hvordan finner man ut hvor mye som er short i denne nĂ„ av troverdige kilder. Om hedgefondene lyver og bets spekulerer
 finnes det noe troverdighet som man kan stole pĂ„. Har to aksjerđŸ€Ł

Tror jeg fikk en rynke mindre i hjernen min av disse svarene:) holder jeg, 5stk

2 Likes

Majoriteten av de 57 stemmene har allerede feil da RT er 275 :slight_smile:

2 Likes

Do it ASP
image

3 Likes

Nei det er ikke lett Ä fÄ tak i aksjer for tiden. Det er et hedgefond eller to som har erfaring med det siste tida :slight_smile:

Sammenliknet med de som leker i denne sandkassen, er asp ikke stort stþrre en oss😁.

Han blir isÄfall en kasteball som alle andre her.

Okrypterat sĂ„ skriver han ungefĂ€r: ”jag har ju ingen möjlighet att pĂ„verka kursutvecklingen sĂ„ den hĂ€r aktien har jag hĂ„llit mig lĂ„ngt undan. Men nu har precis kommit över 50k som skall shortas. Livet Ă€r hĂ€rligt! :ok_hand:t2::partying_face::clinking_glasses:”

3 Likes
2 Likes

Short interest visstnok stupt, og pÄ 20% nÄ ifÞlge en som sjekket pÄ en Bloomberg-terminal ikveld.

1 Like

Fortsatt 5 ganger mer shortet enn Tesla. SÄ har mye Ä gÄ pÄ der enda.

3 Likes

For Ä vÊre helt Êrlig sÄ tror jeg det knapt har noe Ä si lenger hvorvidt det er short der. SÄ lenge en gjeng retards bare holder eller kjÞper, sÄ vil den kunne gÄ to the moon uten at man egentlig squeezer noen short. Blir i sÄ fall et slags pyramideselskap hvor det er kjipt Ä komme inn dÞra til slutt.

Ser ikke bort fra at det kan komme ny heftig shorting i GME, og at historien vil gjenta seg opptil flere ganger.

Jeg er for Þvrig paper hands nÄ :hear_no_evil:, men ser ikke bort fra at jeg kommer tilbake senere. Solgte fordi jeg mÄtte ha midler til en emisjon, ikke fordi jeg har noen formening om hvor denne skal.

Det er veldig optimistisk Ä tro at det er retail som stÄr bak dette volumet.

3 Likes

Pre-market svakt opp.
Jeg tror det blir en spennende dag.

I utgangspunktet skal ikke GME vÊre pÄ SSR lista, men har sett noen har pÄstÄtt GME er det ogsÄ i dag, sÄ vi fÄr se. Jeg fant ikke noe fasit.

NYSE har ikke publisert data enda som gjelder dagens handel ftp://ftp.nyxdata.com/NYSEGroupSSRCircuitBreakers/NYSEGroupSSRCircuitBreakers_2021/NYSEGroupSSRCircuitBreakers_202103/

Stort volum pĂ„ 300 call opsjoner som lĂžper ut i dag. SĂ„ vet man ikke om opsjonsinnehavere lĂžser dette inn i cash eller i aksjer HVIS kursen passerer 300. Men jeg har en sterk mistanke om at det er aktĂžrer her som vil forlange aksjer fysisk levert og ikke “cash settlement”.

300 blir et viktig nivÄ i dag.

8 Likes

Hvilken kurs er hĂžyest?
GME 265
Tesla ca 900
Norwegian 50+

1 Like

https://www.nordiccashflow.com/shop/

Blir sÀkert bra idag nÀr 330miljoner amerikaner ska börja tryck in 1 900 miljarder dollar i GME

2 Likes

Sannsynligvis har mange gjort dette allerede, da meglere tilbyr margin pÄ slike belÞper uten at man mÄ stille sikkerhet samme dag.

SÄ tipper mange lure ungdommer har kjÞpt GME med margin, og bruker stimulus som sikkerhet nÄ.

MÄ inrÞmme jeg er litt spent pÄ hva som skjer 19 Mars. Vi nÊrmer oss :smiley:

Hva skal skje 19mars?

Det har vĂŠrt mye spekulasjoner i at det skal skje noe stort nettop den dagen da dette er en “quadruple witching”-day pluss at det har vĂŠrt unormalt hĂžyt volum pĂ„ en god del opsjoner, deriblant put-opsjoner pĂ„ store tek-selskaper.