Legend.
jeg fyrte pĂ„ âHate it or Love itâ med 50 cent feat. The Game⊠âŠog sĂ„ grĂ„t jeg litt (stolt) da jeg kjĂžpte Yara aksjene mine tidligere i Ă„r
Bra futt nÄ! Blir spennende Ä se hvor den slutter i dag!
Det kan gÄ litt rundt for hvem som helst nÄ for tiden
âGamestock stop went up around 0.80% on Wednesdayâ
Gamestop Corporation is expected* to report earnings on 03/23/2021 after market close. The report will be for the fiscal Quarter ending Jan 2021. According to Zacks Investment Research, based on 5 analystsâ forecasts, the consensus EPS forecast for the quarter is $1.46. The reported EPS for the same quarter last year was $1.27.
Alltid diamondhands, men eier ikke GME
Haha BTC mannenÄ
NÄ har ikke jeg fulgt med siste ukene, men var det ikke i gÄr 19.3 at det skulle ta helt av?
Dersom noe tar av som fÞlge av 19.3 sÄ blir det mandag og tirsdag formiddag at aksjene mÄ kjÞpes. Innen kl 10 pÄ tirsdager mener jeg. Kursen stengte akkurat over $200, men jeg har ikke oversikt over hvor mange opsjoner akkurat det utlÞste.
Det var dette jeg skrev:
Og dette
PĂ„ onsdag er det kvartalspresentasjon.
SÄ selv om kursen ikke tok fyr i gÄr sÄ tror jeg fortsatt at den neste uka blir crazy. Jeg hÄper selskapet kommer med nytt pÄ onsdag.
earnings etter close i dag?
Ja og kanskje litt mer spennende?
Det renner inn penger, de har 5 milliarder pĂ„ konto, de kvitter seg med kostnader og butikker, de Ăžker e-commerce med 175% og i premarket gĂ„r kursen ned 13% pĂ„ syltynt volumâŠjaja noe mĂ„ de gjĂžre nĂ„r de ikke kan shorte i dag.
jeg liker denne aksjenâŠ
Opp 38% i dag. Kvartalsrapporten var visst ikke sÄ gal likevel
Renner det inn med penger? Har du sjekket indeksene i det siste?
Remind me⊠hvor my falt den igÄr?