Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Endgame DD: How last weeks actions all come together to one specific Date. All the data analyzed. : GME (reddit.com)

1 Like

Etter Ă„ ha likt aksjen en stund har jeg omsider lastet bittelitt.

10 Likes

:laughing: :beer:

4 Likes

Legend.

1 Like

jeg fyrte pĂ„ “Hate it or Love it” med 50 cent feat. The Game
 :sweat_smile:
og sĂ„ grĂ„t jeg litt :cry:(stolt) da jeg kjĂžpte Yara aksjene mine tidligere i Ă„r :laughing:

1 Like

Bra futt nÄ! Blir spennende Ä se hvor den slutter i dag!

3 Likes

Det kan gÄ litt rundt for hvem som helst nÄ for tiden :sweat_smile:

‘Gamestock stop went up around 0.80% on Wednesday’

1 Like

Gamestop Corporation is expected* to report earnings on 03/23/2021 after market close. The report will be for the fiscal Quarter ending Jan 2021. According to Zacks Investment Research, based on 5 analysts’ forecasts, the consensus EPS forecast for the quarter is $1.46. The reported EPS for the same quarter last year was $1.27.

Jada bara losers paperhands som ligger snett. FrÄgan Àr om @Evilfreud fortfarande Àr :gem::gem::gem:

Alltid diamondhands, men eier ikke GME :stuck_out_tongue:

Haha BTC mannenÄ

1 Like

NÄ har ikke jeg fulgt med siste ukene, men var det ikke i gÄr 19.3 at det skulle ta helt av?

Dersom noe tar av som fÞlge av 19.3 sÄ blir det mandag og tirsdag formiddag at aksjene mÄ kjÞpes. Innen kl 10 pÄ tirsdager mener jeg. Kursen stengte akkurat over $200, men jeg har ikke oversikt over hvor mange opsjoner akkurat det utlÞste.

Det var dette jeg skrev:

Og dette

PĂ„ onsdag er det kvartalspresentasjon.

SÄ selv om kursen ikke tok fyr i gÄr sÄ tror jeg fortsatt at den neste uka blir crazy. Jeg hÄper selskapet kommer med nytt pÄ onsdag.

1 Like

earnings etter close i dag?

Ja og kanskje litt mer spennende? :crossed_fingers:

1 Like

Det renner inn penger, de har 5 milliarder pÄ konto, de kvitter seg med kostnader og butikker, de Þker e-commerce med 175% og i premarket gÄr kursen ned 13% pÄ syltynt volum
jaja noe mÄ de gjÞre nÄr de ikke kan shorte i dag.

jeg liker denne aksjen


https://investor.gamestop.com/news-releases/news-release-details/gamestop-reports-fourth-quarter-and-fiscal-2020-results

1 Like

Opp 38% i dag. Kvartalsrapporten var visst ikke sÄ gal likevel :roll_eyes:

1 Like

Renner det inn med penger? Har du sjekket indeksene i det siste?

Remind me
 hvor my falt den igÄr? :laughing: