Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Fy faen DN

Å kalle svin som f.eks Citron for «svakeste byttet i flokken» ha ha.
De fortjener ikke livets rett. Prøvde å skvise GameStop til konkurs, og samtidig sette tusenvis av arbeidere på gata.
Men de ble heldigvis for grådige.

8 Likes

Jeg tror faktisk ikke opsjonene nødvendigvis er 100% hedget, for jeg kan forestille meg at det har vært vanskelig å få kjøpt aksjene uten å drive prisen for mye.

Det kan godt være. Det blir interessant å se hva som skjer, blir opsjonene callet og blir da i det hele tatt aksjene levert? De fleste opsjoner settles i cash da.

Det er i prinsippet ikke motpartsrisiko i USA så den som caller en opsjon får jo aksjene, men hva skjer når OCC assigner til meglere og meglerne/kundene ikke greier å oppdrive aksjene?

Tenkte å prøve AMC i dag med en liten post og håper på å selge med en litt større post om 2-3 dager

Prisen går opp :rocket: :grinning:

Så på en del av navnene på listen og nesten samtlige har jo gått 100-200% allerede, så spørsmålet er om man ikke kommer veldig sent til festen her. Eneste jeg likte rent teknisk var AXDX. Vurderer å prøve lykken der om den får et lite pullback i dag.

Det ser ut som de retarderte kommer til å øke formuen sin betraktelig i dag også. Jeg gleder meg til kvelden. :rocket:

2 Likes

Se litt på Sorrento da vel! Der er i tillegg nedsiden lav.

2 Likes

Virker som flere handelsplattformer i USA nekter/gjør det vanskelig å handle i noen av disse aksjene. Så det skal være lov? Blokkere enkelte aksjer i handelsplattformene for på den måten kontrollere utviklingen??

De neste dagene blir spennende.

1 Like

Kjapt spørsmål boys; fungerer det handle US pre og after market via DNB markets på noen som helst måte? Noen som har erfaring?

Noen andre enn meg som har problemer med å få plassert en ordre i GME via Nordnet?

Nordnet tilbyr ikke handel i før - og etterbørshandelen i USA.

Du må vente til markedet åpner, der pleier å hjelpe…

De fleste amatørene har ikke tilgang på pre marked after marked. Derfor faller kursene i pre og after marked i ett forsøk på.å skremme idiotene​:star_struck::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

hehe. Jeg spør dog ikke hvem som har tilgang og hvorfor kursen varierer i før og ettermarked.
Jeg lurer på om det er mulig å handle pre og after market via DNB markets. Via feks. meglerdesk for en meglerfee. :wink: Om noen har erfaring fra dette med DNB markets.
Med Infront hos Pareto, så fungerer dette.

Kan tydeligvis hende at en på forumet her har 200% I NAKD… haha :sweat_smile:

Edit: Ringer de for å høre, bare så fantastisk kort ventetid…

Citron, som DN syntes så synd på, er vel fradømt retten til å trade i Hong Kong pga udokumenterte påstander mot et selskap i forbindelse med et shortangrep.

1 Like

Jeg fyller på med GME i dag og holder AMC. Tenk om man kan være så heldig å skyte gullfuglen. Det hadde vært kos.

En kompis er pluss 500 000 på de to🤩

2 Likes

Tips: Sjekk Genius Brands (GNUS) og også INO, som er en av de Citron har angepet mye, Jeg vurderer også LGND i dag.

Ser at grunnleggeren av Tron (TRX) skal inn med $1 mill på GME…

1 Like