Fy faen DN
Å kalle svin som f.eks Citron for «svakeste byttet i flokken» ha ha.
De fortjener ikke livets rett. Prøvde å skvise GameStop til konkurs, og samtidig sette tusenvis av arbeidere på gata.
Men de ble heldigvis for grådige.
Fy faen DN
Å kalle svin som f.eks Citron for «svakeste byttet i flokken» ha ha.
De fortjener ikke livets rett. Prøvde å skvise GameStop til konkurs, og samtidig sette tusenvis av arbeidere på gata.
Men de ble heldigvis for grådige.
Jeg tror faktisk ikke opsjonene nødvendigvis er 100% hedget, for jeg kan forestille meg at det har vært vanskelig å få kjøpt aksjene uten å drive prisen for mye.
Det kan godt være. Det blir interessant å se hva som skjer, blir opsjonene callet og blir da i det hele tatt aksjene levert? De fleste opsjoner settles i cash da.
Det er i prinsippet ikke motpartsrisiko i USA så den som caller en opsjon får jo aksjene, men hva skjer når OCC assigner til meglere og meglerne/kundene ikke greier å oppdrive aksjene?
Tenkte å prøve AMC i dag med en liten post og håper på å selge med en litt større post om 2-3 dager
Prisen går opp
Så på en del av navnene på listen og nesten samtlige har jo gått 100-200% allerede, så spørsmålet er om man ikke kommer veldig sent til festen her. Eneste jeg likte rent teknisk var AXDX. Vurderer å prøve lykken der om den får et lite pullback i dag.
Det ser ut som de retarderte kommer til å øke formuen sin betraktelig i dag også. Jeg gleder meg til kvelden.
Se litt på Sorrento da vel! Der er i tillegg nedsiden lav.
Virker som flere handelsplattformer i USA nekter/gjør det vanskelig å handle i noen av disse aksjene. Så det skal være lov? Blokkere enkelte aksjer i handelsplattformene for på den måten kontrollere utviklingen??
De neste dagene blir spennende.
Kjapt spørsmål boys; fungerer det handle US pre og after market via DNB markets på noen som helst måte? Noen som har erfaring?
Noen andre enn meg som har problemer med å få plassert en ordre i GME via Nordnet?
Nordnet tilbyr ikke handel i før - og etterbørshandelen i USA.
Du må vente til markedet åpner, der pleier å hjelpe…
De fleste amatørene har ikke tilgang på pre marked after marked. Derfor faller kursene i pre og after marked i ett forsøk på.å skremme idiotene:star_struck:
hehe. Jeg spør dog ikke hvem som har tilgang og hvorfor kursen varierer i før og ettermarked.
Jeg lurer på om det er mulig å handle pre og after market via DNB markets. Via feks. meglerdesk for en meglerfee. Om noen har erfaring fra dette med DNB markets.
Med Infront hos Pareto, så fungerer dette.
Kan tydeligvis hende at en på forumet her har 200% I NAKD… haha
Edit: Ringer de for å høre, bare så fantastisk kort ventetid…
Citron, som DN syntes så synd på, er vel fradømt retten til å trade i Hong Kong pga udokumenterte påstander mot et selskap i forbindelse med et shortangrep.
Jeg fyller på med GME i dag og holder AMC. Tenk om man kan være så heldig å skyte gullfuglen. Det hadde vært kos.
En kompis er pluss 500 000 på de to🤩
Tips: Sjekk Genius Brands (GNUS) og også INO, som er en av de Citron har angepet mye, Jeg vurderer også LGND i dag.
Ser at grunnleggeren av Tron (TRX) skal inn med $1 mill på GME…