Hadde det eksistert konkrete bevis sÄ hadde prisen sannsynligvis vÊrt mye hÞyere. Er fremdeles spekulasjoner, men disse folkene som spekulerer(sÊrlig r/superstonk) og hva de spekulerer i, gjÞr det til en god nok risk/reward i mine Þyne. Har selv ca 33-40% troen pÄ dette vil ende veldig bra.
SÄ er jeg samtidig Äpen for Ä selge alt (greit i pluss) om du eller noen andre kan gi meg noen gode saklige grunner til hvorfor.
For meg blir dette(og tidligere innlegg her) dÄrlig argumentasjon mot GME, og det er tydelig at folk som bruker tid pÄ Ä argumentere mot GME ikke har satt seg sÊrlig inn i casen - samtidig som jeg kan forstÄ du(og flere andre) kan ha rett.
Dette er hjemmebanen til hedgefundsa og jeg stoler ikke blindt pÄ systemet vi operer innen.
Argumentasjon blir nesten alltid;.
- Shortsqueeze er over. - Muligens men er ikke helt sikker
- TÞff konkurranse. - Hvem har ikke det ? Samtidig vet hverken jeg eller du hva de skal 100%. Noe relatert til gaming,NFT o.l er bare det vi vet pr nÄ.
- Butikker dĂžr ut og alle handler online.
Til dette argumentet sier jeg bare âOk, jeg har allerede solgt 99%â. Orker ikke Ă„ begynne med denne lengre
Bevis, nei? Har du bevis pÄ det er dekket inn ?
Jeg har sett og lest nok til Ä hverken stole pÄ finansinstitusjoner eller flokkmentalitet. SÄ mitt veddemÄl er overordnet mot grÄdighet innen hedgefond (rovdyrene i finans).
Leser fremdeles innlegg fra deg Evilfreud, og hÄper du kan overtale meg. Siden dag 1 har jeg sÞkt etter grunn til Ä selge. Jim Cramer var dessverre ikke retorisk, saklig eller karismatisk nok, pr nÄ er ikke du det heller.