Runde 2 Diamond hands?
Kjøpte for 100$ for morroskyld
Har holdt og snittet ned jevnlig siden Jan '21, er godt i pluss men jeg har ikke hastverk med å selge. Mulig jeg dekker kjøpspris om den stiger opp til der den lå i pre-market i dag. This ain’t over!
Er jo fortsatt et stykke til 81
Mannen/katten som startet Gamestop-sirkuset er tilbake med en oppdatering etter 3 år:
https://www.reddit.com/r/Superstonk/comments/1d6r5vp/gme_yolo_update_june_2_2024/
Fra 34MUSD til 210M på tre år Legende.
Tror juni ‘24 blir en ganske spennende måned
Forøvrig tror jeg posisjonen startet som 50k USD. Noe som er så hinsides sinnsykt.
hvor har GME fått $5 billion fra?
Var de ikke nesten konk noen år tilbake?
Trykket aksjer.
"The Kitty live stream was still an insult to the capital markets "…så søtt at de må slenge slik dritt, er de bitre kanskje? Må da være lov for privatpersoner å streame tull og svada.
At så mange nye aksjer blir scoopet opp uten at kursen raser forteller at her er lite normalt. Volumet har vært absurd høyt, den såkalte kulten har ikke slik kapital.
GameStop $GME released their 10Q earlier today. They intend to use money raised from offering for mergers and acquisitions.
Kitty har vel en posisjon på 1 milliard dollar
Sjarmerende av HF-søppel å slenge dritt, de er for det meste en uendelig større «insult» til kapitalmarkedene enn småsparerne.
Den eneste skuffelsen i hele GME-historien er at det ikke gikk med flere hedge fond.
Det er mulig jeg bare har blitt blind av all hype de siste årene, men dette er ikke ferdig.
RK med oppdatering. 4mill aksjer til og ingen oppsjoner.
Det betyr at han har solgt dem eller løst de inn. Svaret får vi imorgen.
Det fremstår jo som han har utløst 40 000, solgte resterende for dekning. Alternativt solgt alle opsjoner og kjøpt direkte over noen dager
Yep, han har iallefall 4mill flere aksjer nå enn for 2 dager siden. Og mange påstår at det er innløste oppsjoner, men det er jo kun spekulasjon.