Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Er noen som tjener fett her. Redd småsparere kanskje går i en felle men…

1 Like

Runde 2 Diamond hands?

3 Likes

Kjøpte for 100$ for morroskyld :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Har holdt og snittet ned jevnlig siden Jan '21, er godt i pluss men jeg har ikke hastverk med å selge. Mulig jeg dekker kjøpspris om den stiger opp til der den lå i pre-market i dag. This ain’t over!

1 Like

Er jo fortsatt et stykke til 81 :face_with_hand_over_mouth:

Mannen/katten som startet Gamestop-sirkuset er tilbake med en oppdatering etter 3 år:
https://www.reddit.com/r/Superstonk/comments/1d6r5vp/gme_yolo_update_june_2_2024/

Fra 34MUSD til 210M på tre år :smiley: Legende.

6 Likes

Tror juni ‘24 blir en ganske spennende måned

Forøvrig tror jeg posisjonen startet som 50k USD. Noe som er så hinsides sinnsykt.

1 Like

Første shortfirma kastet kortene, mistenker de dekket inn via ATMen.

3 Likes

hvor har GME fått $5 billion fra?
Var de ikke nesten konk noen år tilbake?

Trykket aksjer.

3 Likes

"The Kitty live stream was still an insult to the capital markets "…så søtt at de må slenge slik dritt, er de bitre kanskje? Må da være lov for privatpersoner å streame tull og svada.
At så mange nye aksjer blir scoopet opp uten at kursen raser forteller at her er lite normalt. Volumet har vært absurd høyt, den såkalte kulten har ikke slik kapital.

2 Likes

GameStop $GME released their 10Q earlier today. They intend to use money raised from offering for mergers and acquisitions.

2 Likes

Kitty har vel en posisjon på 1 milliard dollar :sunglasses:

1 Like

Sjarmerende av HF-søppel å slenge dritt, de er for det meste en uendelig større «insult» til kapitalmarkedene enn småsparerne.

5 Likes

Den eneste skuffelsen i hele GME-historien er at det ikke gikk med flere hedge fond.

2 Likes

Det er mulig jeg bare har blitt blind av all hype de siste årene, men dette er ikke ferdig.

1 Like

Her er en kar som mener å ha funnet ut hva Kitty planlegger:

1 Like

RK med oppdatering. 4mill aksjer til og ingen oppsjoner.

Det betyr at han har solgt dem eller løst de inn. Svaret får vi imorgen.

Det fremstår jo som han har utløst 40 000, solgte resterende for dekning. Alternativt solgt alle opsjoner og kjøpt direkte over noen dager