Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Ser det, men min ordre vil fortsatt ikke gÄ igjenom, prÞvd et par ganger nÄ.

No idea. Men det er vel egentlig bare et statistisk uttrekk av galskapen pÄ r/wallstreetbets. Men virker som det gir god pekepinne pÄ hvor hypen ligger.

NAKD ligger forresten pÄ top pÄ spam lista uten at jeg vet hva det betyr


Dette er sÄ fantastisk bra :slight_smile: Tror dette er sÄvidt starten - det er fÞrst nÄ det begynner Ä nÄ igjennom til allmenheten og da griner hedge og vil endre spillereglene :joy: SÄ akkurat kopi av innbetaling fra en en tidligere fattig student som akkurat hadde betalt ned hele studiegjelda si fra GME gevinst. Det var nÞdt til Ä komme en motreaksjon til den akumuliering av rikdom som har pÄgÄtt - if you cant beat them then join them. SlÄtt i sitt eget spill :rofl: :rofl:

1 Like

den stÞrste risk reward fÄr nok de som har tilgang til call opsjoner i USA. sjekk GME hvor alle opsjoner med utlÞp pÄ fredag er ITM. jeg tror dog ikke man fÄr handlet dem i norden.

Noen med erfaring med Saxo Bank? De har alt som kan krype Ä gÄ.
Bl.a alt av opsjoner i USA.

1 Like

https://finance.yahoo.com/quote/GME/financials?p=GME

:face_with_monocle: :man_shrugging:

Dumt spÞrsmÄl. Jeg tok et lite bet i NAKD for moro skyld. Aksjen har steget noe siden jeg kjÞpte, men det stÄr at jeg er 7% ned. Hva er grunnen til det?

Valuta og gebyr?

Ja, kan vÊre
 Men tror heller det er nordnet som ikke henger helt med pÄ svingningene. :smile:

Virker som handelen i NAKD er stoppet

Nordnet henger etter

Er 15 mins forsinkelse pÄ amerikanske aksjer i nordnet tror jeg

Ja, hvis du ikke har abb. for RT kurs. Tror det er 35,- mnd.

Lurer litt pÄ hva @anon80503862 tenker om dette. Trodde du at bÞrsene kunne bli ENDA galere for en uke siden? :joy:

2 Likes

Jeg bruker denne for Ă„ se nor aksjene halter: Trade Halts - Current

Anbefaler tradingview for Ă„ fĂžlge kursen i realtime.

3 Likes

Super den,
mange takk!

For Ä svare meg selv. Man kan selge og kjÞpe pre og after market hos DNB pÄ telefon via meglerdesk. Mot megleravgift! Hurra 200%, dette mÄ vÊre det sykeste


Bare bra at shorterne fÄr svi.

Etter min mening er ikke dette noe galere enn Tesla. Og NAS er enda galere.

7 Likes

Og Hydrogenpro er enda galere igjen ;D

For meg er det lite som slÄr NAS. Her har folk funnet ut at de kan tjene masse penger pÄ Ä investere tungt i ett selskap som enten gÄr konkurs, eller fÄr massiv emisjon LANGT under dagens nivÄ.

Det vil si at man vet med 100% sikkerhet at enten blir alle pengene tapt, eller sÄ fÄr du kjÞpt mye, mye billigere noen mÄneder fram i tid.

Men det bryr ikke folk seg om, for opp fĂžrst pga idiothaussing av konkursbo.

Gamestop er jo logisk i forhold.

8 Likes