Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

ikke gi de så gode grunner for kontroll, trumfkortet… :laughing:

Andre fond er sikkert med på leken. “fuck you” til fondet på andre siden av gaten. Imellom sitter HFT traderne som frontrunner RH brukerne og skummer fløten.

Tror de store fondene heller hjelper hverandre litt, oftere enn at de jobber direkte mot hverandre. Det legges ikke så stort fokus på nettverksbygging på handelshøyskoler uten grunn skal jeg si deg…
Bare vent til “de” bygger nettverk med WSB Chairman.

setter inn et lite salgsstøtt nå rett før, for å manipulere psyken litt.

Ser ingenting om sølv på wallstreetbets. Husk at hvem som helst kan skrive hva som helst der. Det er antall upvotes som bestemmer om det gjelder eller ikke.

2 Likes

Det er ikke Reddit selv som sender den opp. Det er bot-nettverket + medier som finansavisen som står for det. Postene om sølv fjernes fra Reddit fordi det er aktører utenfor Reddit som prøver å manipulere kjøpekraften over dit. Motivasjonen for det er selvsagt at det er verdt det når man har call options plassert allerede. De kommer til å fortsette med det, med varierende grad av suksess.

Målet her er sikkert ikke nødvendigvis å få gevinst, snarere å ramme shortmafiaen hardest mulig.

Men når det er sagt, så er jeg heller ikke en del av denne aksjonen, men jeg liker konseptet.

Du kan prøve denne BULL SILVER X5 NORDNET

Sølv er ikke i nærheten engang på Reddit r/wallstreetbets

http://104.131.48.154:3000/public/dashboard/e65fcfcb-70a4-4d86-b7fb-888057c67881

Jeg er overbevist om at gamestop aksje-presset kommer til å falle når selv erfarne investorer her ikke skjønner hva som kommer fra Reddit og hva som er forsøk på manipulasjon av Reddit fra eksterne.

Småsparerne kommer til å spre seg for tynt, så kollapser gamestop og resten følger etter.

2 Likes

Djesus - nå fungerer ikke Nordnet heller. LOL

Kjøpte litt NAKD… Får se hvor lurt det var :sweat_smile:

Kastet meg på med 70’ i NAKD :cowboy_hat_face: :cowboy_hat_face: :cowboy_hat_face:

1 Like

Konseptet tar seg best ut i en spillefilm på to timer, hvor den slutter med shortinndekningen på x-antall milliarder

Nordnet krasja idag tidlig, og nå når USA åpnet. Utrulig irriterende!

Forbanna Nordnet dritt ,heldigvis har jeg bare Nakd og IM der, men hadde jo vært greit å følge med akkurat idag da.

I tillegg får jeg opp samme feilmelding også på marketwatch

La inn ordre på Nakd, men ville ikke gå igjenom?

samme problem med flere, kom gjennom til slutt ved å slette og reinnsette ordren (i infront, nordnet er nede for meg)

Say whaat. Hvem mekka denne???

Helt insane omsetning i NAKD, 430 mill aksjer første 20 min