Andre fond er sikkert med pĂ„ leken. âfuck youâ til fondet pĂ„ andre siden av gaten. Imellom sitter HFT traderne som frontrunner RH brukerne og skummer flĂžten.
Tror de store fondene heller hjelper hverandre litt, oftere enn at de jobber direkte mot hverandre. Det legges ikke sĂ„ stort fokus pĂ„ nettverksbygging pĂ„ handelshĂžyskoler uten grunn skal jeg si degâŠ
Bare vent til âdeâ bygger nettverk med WSB Chairman.
setter inn et lite salgsstÞtt nÄ rett fÞr, for Ä manipulere psyken litt.
Ser ingenting om sÞlv pÄ wallstreetbets. Husk at hvem som helst kan skrive hva som helst der. Det er antall upvotes som bestemmer om det gjelder eller ikke.
Det er ikke Reddit selv som sender den opp. Det er bot-nettverket + medier som finansavisen som stÄr for det. Postene om sÞlv fjernes fra Reddit fordi det er aktÞrer utenfor Reddit som prÞver Ä manipulere kjÞpekraften over dit. Motivasjonen for det er selvsagt at det er verdt det nÄr man har call options plassert allerede. De kommer til Ä fortsette med det, med varierende grad av suksess.
MÄlet her er sikkert ikke nÞdvendigvis Ä fÄ gevinst, snarere Ä ramme shortmafiaen hardest mulig.
Men nÄr det er sagt, sÄ er jeg heller ikke en del av denne aksjonen, men jeg liker konseptet.
Du kan prĂžve denne BULL SILVER X5 NORDNET
SÞlv er ikke i nÊrheten engang pÄ Reddit r/wallstreetbets
http://104.131.48.154:3000/public/dashboard/e65fcfcb-70a4-4d86-b7fb-888057c67881
Jeg er overbevist om at gamestop aksje-presset kommer til Ä falle nÄr selv erfarne investorer her ikke skjÞnner hva som kommer fra Reddit og hva som er forsÞk pÄ manipulasjon av Reddit fra eksterne.
SmÄsparerne kommer til Ä spre seg for tynt, sÄ kollapser gamestop og resten fÞlger etter.
Djesus - nÄ fungerer ikke Nordnet heller. LOL
KjÞpte litt NAKD⊠FÄr se hvor lurt det var
Kastet meg pĂ„ med 70â i NAKD
Konseptet tar seg best ut i en spillefilm pÄ to timer, hvor den slutter med shortinndekningen pÄ x-antall milliarder
Nordnet krasja idag tidlig, og nÄ nÄr USA Äpnet. Utrulig irriterende!
Forbanna Nordnet dritt ,heldigvis har jeg bare Nakd og IM der, men hadde jo vĂŠrt greit Ă„ fĂžlge med akkurat idag da.
I tillegg fÄr jeg opp samme feilmelding ogsÄ pÄ marketwatch
La inn ordre pÄ Nakd, men ville ikke gÄ igjenom?
samme problem med flere, kom gjennom til slutt ved Ă„ slette og reinnsette ordren (i infront, nordnet er nede for meg)
Say whaat. Hvem mekka denne???
Helt insane omsetning i NAKD, 430 mill aksjer fĂžrste 20 min
Ser det, men min ordre vil fortsatt ikke gÄ igjenom, prÞvd et par ganger nÄ.