Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Godt poeng :slight_smile:

Der er Nakd ogsĂ„ i minus😃

Det spĂžrs jo helt hvor mye folk har vĂŠrt villig til Ă„ stappe inn der. Satser man alt, taper man jo mye, men da fortjener man det nesten ogsÄ 

3 Likes

I sÄnne case fortjener du Ä tape alt hvis det gÄr galt. Men, du fortjener ikke at det gÄr galt fordi markedet / megleren din plutselig endrer reglene til din ulempe mens du stÄr oppi det. I hvert fall ikke uten at de kommer med utfyllende pressemeldinger og forklarer Äpent hva de gjÞr og hvorfor :slight_smile:

39 Likes

I morgen har folk flyttet midler og seansen fortsetter?

1 Like

Virker som sÞlv er den nye tingen pÄ reddit nÄ. Tok en post i $AG

1 Like

Men da mÄ de finne aktÞrer som er villige til Ä gÄ mot Wall Street. Kan fort bli en rundgang der alle til slutt ser at de tjener mest pÄ Ä tekkes de store
 :grimacing::grimacing:

Leser du inne pÄ WSB? Veldig mange som skriver de enda holder mens de er ned over 50%. Makan til massesuggesjon har jeg ikke sett siden FuncomtrÄden pÄ TI (alle klagde pÄ amatÞrene som solgte hele tiden, mens de selv antageligvis gjorde det samme :sweat_smile:).

3 Likes

GME steget 100% siden dagens (forelĂžpige) bunn.
Tror ikke sirkuset er over enda.

2 Likes

Det tror ikke jeg heller. NĂ„ er det krig :blush:

2 Likes

NÄ vet ikke jeg nÞyaktig hva de har gjort i dette tilfellet, men jeg bruker IG en del, og der stenger de markedet rett som det er. For Lumber stengte de ned hele dager, sÄ da sluttet jeg Ä investere i det. Jeg vil tro at det er noe tilsvarende med Robinhood plattformen, siden de av og til ikke kan gi noen god pris, da de baserer seg pÄ opsjonsmarkedet og ikke pÄ faktiske handler som ligger i markedet. NÄr man kjÞper pÄ IG ser man ikke ordredypet, man har kjÞp og salg med en viss spread.

1 Like

Det de bÞr gjÞre er selvfÞlgelig Ä holde en pressekonferanse om saken Ä gÄ gjennom det i detalj.

Er det noe som tyder pÄ at de kjÞper seg inn i AG nÄ som mange har gigantiske tap i de andre aksjen?

NÄr RH selger ordreflyten til HF tradere og hedgefond og hedgefond blir skviset av retail. Da hÞrer du pÄ kunden som betaler lÞnnen din.

Kunden har alltid rett heter det i servicebransjen

2 Likes

Slenger meg pÄ GME med penger jeg har rÄd til Ä tape.

bilde

20 Likes

Lykke til. Jeg forstĂ„r engasjementet men det eneste man risikerer er Ă„ tape sine egne penger. Hvis det er YOLO money er det vel greit forsĂ„vidt. Hedgefond blir bailet ut hvis de konker sĂ„ “in the end” sĂ„ vinner huset alltid :worried:

1 Like

Det spÞrs vel pÄ hvor mye de har donert til Biden hvilken prioritet de fÄr der.

2 Likes
2 Likes

Vel, det var alltid bare et spÞrsmÄl om tid fÞr lockdown-madness som vi har sett i gatene og andre plasser, fant veien inn i markedet.

Du kan bare ikke lÄse folk inne i ett Är, sÄ pÞse pÄ med trillions of dollars og deretter forvente at alt skal vÊre som normalt.

5 Likes