Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Tok også et bet i kveld, 230 :hugs: snart helg :heart_eyes:

5 Likes

Musk ass… Først Gamestonk, nå CD Project…

Han har jo en gedigen fanskare, så han kan gjøre mye med få ord…

1 Like

Legenden på subrediten sitter fortsatt sterkt,

2 Likes

13 Likes

Det der kan bli stygt på børs, for det er jo den uendelige støtten fra statsbankene som holder det oppe…

2 Likes

Ja… har hørt at de av og til “ser på det”, her på berget også… lol

Smeller opp after hours :chart_with_upwards_trend:
Ryktet sier at RH nå er sluppet til
Opp 33% fra close

7 Likes

https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-01-28/robinhood-app-is-said-to-draw-on-credit-lines-from-banks-amid-trading-frenzy

Ser flere har fått posisjonene sine solgt av meglerhusene, kan bli trangt inn døra når alle skal inn igjen i morgen :joy: for et show

3 Likes

Hitchcock kunne ikke gjort det bedre :smiley:

2 Likes

Ser det er flere som har sittet på sidelinjen som kjøper aksjer, ikke for å investere, men for støttekjøp pga. hva som skjedde med handelstopp osv.

Skjer mye her nå.

wsb2

8 Likes

Trur at vi vil se mye av dette i morgen. Bare veksten på wallstreetbets er vill, er nok mange som stiller opp for saken å kjøper en aksje eller to. Det er en mulighet til å gi fingeren to the man som motiverte meg.

Kommer jo til å gå galt på et eller annet tidspunkt, den ene eller andre veien. Kommer kanskje til å bli stilt noen spørsmål i ettertid, som fører noe godt med seg.

Blir i allefall en film av dette å da kan jeg si til ungene at jeg var med på det der. Bare det e jo verdt det økonomiske tapet :rofl:

21 Likes

Stemmer det at det må dekkes inn 4 mill shortaksjer i morgen? Ser noen skriver det på reddit, må vel tas med en klype salt

Kan stemme. Det er det som startet hele opplegget. Det var shortet mer aksjer en det er dekning for. Dette ble oppdaget. Og folk har kjøpt seg opp for å holde på aksjene og flytte kursen. I morgen er deadline for inndekning av short.

4 Likes

https://mobile.twitter.com/vladtenev

Grunnlegger av Robin hood. For en svindler…

1 Like

Noen som vet når i morgen?
Ved åpning eller stengning?

Usikker. Sikkert ikke all short. Men iallefall stor nok posisjon til å fucke opp noen hedgefunds :rofl:

3 Likes