Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌


GME Call exposure at $250
Hentet fra Reddit. Er den troverdig? Vet ikke. Om ja… spennende…

Ikke rart det tar av når Elon Musk hyper på twitter

Det høres jo veldig ille ut, men som nevnt over her ikke så uvanlig egentlig på denne typen plattformer. Men omstendighetene nå er ganske spesielle da, det er jeg enig i.

Edit: Folk har signert opp på et tilbud om å handle aksjer uten kurtasje. 99,9% helt sikkert uten å innse hva ulempene med det er, og uten å lese det med liten skrift.

Så vidt jeg vet er det ingen tradisjonelle meglere som har stanset noe handlet og det er fritt frem for alle å registrere seg og handle andre steder enn via RobinHood

Med mindre man driver med giring tror jeg ikke det er juridisk grunnlag for å stoppe ut posisjoner pga. volatilitet. Virker mistenkelig.

4 Likes

Spennende tider.

Det eneste som er helt sikkert er at big money wins, og at flertallet av menigmann sitter igjen med lite.

De store eier platformene, rettsvesenet, politikerne etc… der borte, enda mer en her…

De finner nok en kreativ løsning, endrer noen regler eller skriver om noen lover…:see_no_evil:

3 Likes

Enig. Det er helt sykt det som skjer.

Tipper det er del store aktører i markedet som ikke liker det som skjer. Wallstreetbets får nye følgere fra hele verden som sammen kan rokke om på mye hvor de tidligere har hatt grei kontroll.

1 Like

De har jo lekt seg lenge, så det er på tide det skjer noe…

1 Like
7 Likes

Big finance har vel sluppet relativt billig fra verden i krise… ingen krokodilletårer. Men frykter at big finance også tjener på dette i det større bildet

“Liten tue kan velte stort lass” har fått sin renessanse

3 Likes

Lurer på å kjøpe 2 aksjer i «støttekjøp» nå

7 Likes

Har gjort det samme i kveld, og de blir med hele veien ned.

7 Likes

Kjøpte jeg også, this is the way!

11 Likes

Kjøpte 3 i dag bare for å være med. Må være det mest risikofylte jeg har gjort på børs :innocent:

8 Likes

Det er dette statskapitalisme og korporativisme er bygget på. Lukkede markeder som fremstår som åpne. Men make no mistake - du må være en innsider for å alle dets fordeler, og for å beskyttes når det går dårlig.

Vi kaller det for kompiskapitalisme.

1 Like

Done :smiley::+1:
Kurs 230

5 Likes
3 Likes

Garantert marginskvis på de som blir tvangssolgt

Mr musk fyrer opp…

8 Likes

Kjøpt AMC @zappa66 ?