Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

bilde
opp 1000% i dag
nye reddit aksjen?

1 Like

Hvis de tingene som dukker opp pÄ Reddit stemmer er det faen sÄ skittent spill, men det er jo ikke akkurat noe nytt pÄ Wall Street. Det er ganske utrolig at de fortsatt fÄr holde pÄ slik de gjÞr.

Ranere!

8 Likes

Om du er pÄ bÞrs for Ä oppleve Êrlig spill sÄ er du kommet pÄ feil plass
Som de sa i Arbeiderpartiet : Det er ingen sĂžndagsskole

5 Likes

Har det vÊrt noe snakk om denne pÄ Reddit da?

Jeg er i hvert fall pÄ bÞrs for Ä drive Êrlig spill. Uansett, jeg var med Ä starte den norske fraksjonen i Occupy Wall Street i 2011, i mine yngre og litt mere radikale dager, pga deres herjinger mot verdens befolkning. Og nÄ kjenner jeg litt pÄ det samme sinnet som da. For noen kjeltringer de er. Occupy ble en global bevegelse, men ble slÄtt hardt ned pÄ og dÞde ut.

13 Likes

5 Likes

NĂ„r amerikanske retailer’s fĂ„r mulighet til Ă„ kjĂžpe GME igjen, hva skjer med kursen da?

Massene er sÄ store at presset kan bli enormt, tror heller ikke den skal mye lengre opp fÞr shorterne ogsÄ mÄ slippe tak.

Her har det null Ä si at selskapet sliter, dette handler om Ä ta rotta pÄ de store stygge.

1 Like

HÞrtes ut som ren BS
 ville ikke tatt det der for god fisk for Ä si det sÄnn.

1 Like

Ikke tro pÄ alt man leser, spesielt ikke nÄr ett forum er pÄ krigsstien :slight_smile:

1 Like

Ja syns det selv. Er en som prĂžver Ă„ skape blest.

Denne har gÄtt rundt pÄ reddit lenge. Fake

Bortsett fra pÄ TekInvestor, her er alt sant. :stuck_out_tongue:

12 Likes

Ingen kommentar :slight_smile:

Jeg bare poster det her. Aner ikke hvem personen bak den posten er
 men det er absolutt betenkelig.

NĂ„r man snakker om betenkelig
FB_IMG_1611865139934

3 Likes

Det vil komme mye rart, hva som er sant eller ikke er ikke lett Ă„ si noe om. Men denne stinker litt


1 Like

Det er ikke noe betenkelig. Den posten er helt usannsynlig og urealistisk pÄ sÄ mange mÄter/nivÄer


Ser det koker rimelig heftig pÄ nettet. Er det vÄrt svar pÄ den Arabiske vÄren som er i emningen?

Det Ă„ nekte folk Ă„ kjĂžpe og selge de aksjer de vil kommer ikke til Ă„ ende bra


5 Likes

SÄ, ikke bare stopper de folk fra Ä kjÞpe, men de gÄr ogsÄ inn og selger fra kontoene til folk? For Ä hjelpe big money shorterne? For et sirkus.

Tenker jeg ville hatt endel bekreftelser pÄ den og fÞr jeg tror pÄ det :grinning_face_with_smiling_eyes: