Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Jeg hadde vært multimillionær hvis jeg hadde klart å forutse markedet. Aner ikke hva som kommer til å skje.

2 Likes

Spiller vel ingen rolle for dere aktivister hvordan kursen går , eller?

2 Likes

Så av alle som har vært innom denne tråden, så velger du å spørre sykepleier-aktivisten (no offence!) ??

Det er bare så sykt betegnende for alt som skjer nå! :laughing:

grei storm i vannglasset nå i media etter oppgangen i Gamestop aksjen :sweat_smile:

Det finnes egne “Hedge”-fond idag som posisjonerer seg i markedet som venter på akkurat slike type hendelser i selskaper som kan potensiellt gi “Russiske” renter i oppturer :rocket:

Så at media og myndigheter nå setter seg imot denne type spektakulære kursendringer hos børsnoterte selskaper er egentlig bare tull… :man_shrugging:

2 Likes

Hvem tror de havner på terroristlisten til CIA om noen uker?:see_no_evil:

Håper på det beste, men forventer det verste.

1 Like

Opp 90% i AMC på 20 timer. Kanskje ta gevinst? :joy:

Handelstopp, nesten 100 musd omsatt etter 3 min😱

Dagens første halt er ett faktum. Dette er så funny.

2 Likes

Har du diamanthender eller har du papirhender?

3 Likes

9 Likes

Da ble et 3 aksjer og hold da :stuck_out_tongue: kjipt når netflix-dokumentaren kommer om noen år og man ikke deltok .

4 Likes

Raketten står temmelig stille :rofl:

Close på 193, 333 nå.

image

2 Likes

WallStreet elsker nok dette også, fy for en aktivitet

1 Like

Kjøper AMC og SLV i dag som et value play @anon80503862. Jeg liker billige aksjer.

1 Like

Blir det ikke litt feil når en milliardær sitter og snakker om “greedy hedgefunds”???

2 Likes

Solgte tidligere i dag i håp om at den vil falle de første timene. Hvis ikke er det morro å følge med uansett😄

Tok 5 aksjer bare for å ha vært med.

5 Likes