Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Da er det nok jeg som har vært for treig :joy: Klarte akkurat å få inn en ordre nå:sweat_smile:

Jeg kjøpte nettopp fra zero kontoen min.

Mulig, men det høres ikke korrekt ut i mine ører.
Utsteder aner jo hva de skal sikre i mot når de utsteder opsjonene. De vet jo ikke om opsjonene havner ITM eller OTM ved forfall eller til hvilken kurs,

Jeg vil tro de hedger fortløpende for å hele tiden kunne tilby tilbakekjøp. Men opsjoner som holdes til forfall og tilfeldigvis havner ITM ser jeg ikke før meg utsteder kan sikre seg i mot allerede ved utstedelse. De kan jo ikke kjøpe det antall aksjer som opsjonene gir en rett til allerede ved utstedelse - det gir ingen mening.

Klin umulig å komme seg på IG-platformen idag. Har vel kommet horder av RH folk over?

Jeg får ikke lov å slette ordrer fra Zerokontoen min! OBS OBS!

TI entrer traders paradis

4 Likes

Jeg har vel kjøpt de jeg ville ha. Men går den ned til 200 så kjøper jeg 5 til. Men da er det stop. Jeg kan lett bære det tapet, men tenker at går den fra 300 til 30 000 så har jeg tjent 1,5 mill. Så det er verdt det :slight_smile: Dette KAN bli den kuleste hendelsen på børsen på mange tiår, kanskje ever. Eller det kan smelle noe inn i helvete og jeg kan tape 99%.

5 Likes

Litt moro da

@pdx “Insider-medlemmer får nå tilgang til daglige Topp 50 aksjonærlister for alle norske aksjer på Oslo Børs, inkludert Merkur (Euronext Growth), Axess og NOTC. Bruk de til å oppdage viktige kjøp og salg i aksjene du følger før resten av markedet.”

Neida, her skal vi kjøpe GME som har gått opp “litt” fra bunnen. :smile:

5 Likes

DOGE!

Dette handler om å gamble. Det er null fundamentale verdier knyttet til noe som helst annet enn ren gambling.

Personlig driver jeg ikke med sånt som dette, men altså, fritt fram hvis man vil leke med andre gamblere :slight_smile:

3 Likes

Haha solgte akkurat unna ETH og doge, blir en rolig helg etter denne intense kvelden

2 Likes

Du overlever 99% tap her Morti :wink:

Dette er jo stolleken online multiplayer edition!

2 Likes

Jeg så han her live for 2 dager siden og det var rundt 2000 som så på.

Nå er det over 10k som ser på - sier litt om fenomenet… :slight_smile:

2 Likes

Hold!:slight_smile:

5 Likes

Hvorfor kjøper ikke Russland som bare faen nå da? Dersom de “liksom” er villig til så mye annet rart for å ødelegge for USA. Så er jo dette en billig måte å ta ut hele finanssystemet der borte. Hvis det stemmer at det er det da.

:eyes: :eyes:

9 Likes

Tror nok de allerede har bidratt :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: og er nok flere store aktører som ønsker å se amerikanske hedge funds gå ned

/r/wallstreetbets er ikke stor nok å gjøre slik skade alene

2 Likes

Ingen tvil om at dette fungerer.

@jappens er du med? :slight_smile: