Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Tenk at lille Tekinvestor i lille Norge har snart 1000 innlegg om GME og flere kjøp.! Tenk forum verden rundt - dette er jo ganske rått!

6 Likes

Ja! Bare for å ha vært med på noe som må bli en film :rofl:

2 Likes

En kollega som aldri har handlet aksjer før ringte meg i dag og skulle kjøpe gamestop.
Kaos.

Jeg er med. GME to the moon osv. :joy: Om ingenting annet så er det ihvertfall JÆVLA god underholdning å følge med på, som er verdt å betale litt for på en fredagskveld.
Bruker jo ellers penger på masse annet tull.

5 Likes

Står jo ganske stille nå? Ser Nordnet har varsel øverst på aksjesidene om disse aksjene og “store bevegelser”. :slight_smile:

Jeg sitter på noen Nokia aksjer, og det er helt vilt på finance.Yahoo siden for aksjen. Ser ikke for meg at dette varer, og mine aksjer ble kjøpt for lenge siden. Det positive er at også ericcsson aksjen har fått et løft av dette, og jeg antar at en del har også fått opp øynene for en del av det positive med Nokia uansett :nerd_face:

Haha! Ja det blir nok det uansett hvordan det ender nå. Så lenge markedet ikke krakker tror jeg myndighetene lar oss få denne seieren og da vil jeg være med :wink:

Når er det shorten må dekkes inn? Vil det da kunne øke prisen kraftig fra de nivåene som er nå?

1 Like

Shorter har vel ikke nødvendigvis en satt dato. Men puts og calls har det.

Første enkeltaksje siden Funcom faenskapet. Men dette er kun for morro skyld. Inne med hele 1 GME! haha.

2 Likes

Dette forplanter seg videre via hearsay…

På den lokale joker butikken driver folk å hoarder nonstop.

1 Like

Fikk mail fra utvikleren min i Indonesia med spørsmål om hvordan han kunne handle i amerikanske aksjer :joy:

17 Likes

Jeg trodde det var et typisk “topptegn” når alle du kjenner som normalt ikke kjøper aksjer begynner å spørre og grave? :slight_smile:

4 Likes

Stemmer det, Brutto. Alle varsellamper lyser. Kaotisk:) Markedet skjelver.

Måtte bare delta på dette! Bedre sent enn aldri.

3 Likes

Citron Research, which was forced to close out its short position in GameStop amid a frenzy in retail buying, said it will no longer publish short reports.

Vanskelig å ikke kjenne på at spillet “er rigget”…

1 Like

Søk opp delta neutral, så ser du litt hvordan utstedere operer. :+1: Er nok flere måter å oppnå dette på, men tror de oftest kjøper underliggende aksje i et beregnet kvantum basert på hvilken strike og mer til.

Det er tydelig for folk flest nå ja. Skremmende hvordan wall street kjører på med reguleringer så snart det er de som taper penger. Markedet skal være likt for alle.

1 Like

Hvor har du dette fra? Det er jo åpenbart ikke hensikten.

1 Like

Måtte kjøpe 3 for morro, alle husker jo vw :rofl::rocket::gem:

5 Likes