Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Det var hensikten til RobinHood. Helt til det ikke var hensikten lengre.

2 Likes

Noen i AMC ikveld?

2 Likes

Ja, holder den til jeg taper halvparten eller tripler pengene

Jeg er litt inne i AMC ogsÄ, og jeg holder, men jeg lar GME fÄ alt fokus til squeezen er squoza :gem::open_hands::gem::open_hands:

Amc her og. HODL :joy:

5 Likes

Mulig at vi ikke ser effekten i AMC fĂžr resten av verden er ute av GME, og ser seg om etter neste aksje med hĂžy short prosent. SĂ„ jeg kommer iallefall til Ă„ holde AMC til GME squeezen offisielt er over.

2 ordens tenkning er jo det som har gitt short squeeze i GME og AMC, men tror 3 ordens tenkning er at disse selskapene, inkludert feks Kodak har sterke merkenavn, nostalgisk som kanskje er viktig i en heldigitalisert verden og kan fÄ en renessanse og fornyet forretningsmodellene sine.

Amc ser jaffal ganske bull ut nÄ?

RĂžk pĂ„ stoploss pĂ„ dagens DESIDERT laveste 11,9 men mĂ„tte inn igjen pĂ„ 12,4 nĂ„r den reverserte​:see_no_evil::joy:

Amc buller ganske greit nÄ? Snart 15 nÄ

KjÞpte bÄde AMC og GME i dag. Liker kino og spill. :joy:

3 Likes

3 Likes

Hooooooooold!!!

Vet om en daytrader som pleier Ä ha de samme 5-10 folka som ser pÄ kvar dag - over natta ble det 1100 :sweat_smile: og de spÞr selvfÞlgelig sÊrdeles noobete spm i chatten

Er (litt) med i BB/AMC/GME :rocket:

1 Like

1 Like

Haha. Artig Ä fÞlge med. Noen som har noen targets pÄ hvor man selger?

Apropos noobete spÞrsmÄl: driver stÞtt og stadig og endrer stop-lossene. Det er kun nÄr handler trigges at det koster noe?:joy:

Er jo svindyrt med usa-handler pÄ nordnet.

Saken slik jeg ser det er at det hadde vĂŠrt helt greit om stuntene til finansbransjen kun gikk ut over de selv , det hadde vĂŠrt ok.

Problemet er at de gjentatte ganger, for Ä berike seg selv Þdelegger en basis infrastruktur som mÄ vÊre pÄ plass. De vet godt at de holder oss som gissel, nÄr de sÄ finner pÄ finansiell akrobatikk (som Ä bake sammen rÄtne lÄn til ett flott fondsprodukt) og fucker opp eller gÄr nÊrmest konk sÄ vet de at de blir reddet.

Av hvem 
 jo skattebetalere.!

Jeg er tilhenger av kapitalisme
 men det som har foregÄtt fÞr og etter finsnaskrisen er helt pÄ viddene. Det mÄ vÊre en risk ved Ä drive pÄ slik de har gjort. Vanlige tjenester vi trenger for samfunnet mÄ skilles ut fra spekulasjon og blÄrusspÄfunn.

5 Likes

“DON’T BE PUSSY PAPER HAND SMALL DICK IN VALHALLA ELON MARS CITY”

Ohhhh boy.

1 Like

Selg AMC pÄ 60