Hør på Peter
Da virker det som om du ikke har lest deg skikkelig opp. FInnes massiv papirshort i sølv som ikke er dekket opp av tilgang på ekte sølv.
Dette har det vært snakket om lenge før WSB plukket opp tråden. Men ingen har ønsket å utfordre det før nå.
Ett siste estimat av short interessen, er ikke veldig annerledes enn tallene fra i går, men spørs om de som spekulerer i en ny squeeze trekker seg ut nå.
Gratulerer. Du var den siste kjøper
Etoro har lagt inn stop loss hos alle som eier GME. Selges på -20%. Kan ikke fjernes.
Bæm!
Der var jeg med i klubben, en GME aksje kjøpt! Jeg og Nano porteføljen ble enige om at shortpakket skal svi.
@pdx Mulig å sette en rød bandana på profilbildet mitt, litt som jueaksjon-nisseluen? ? Den skal vise hvilken retarded kommunist- kapitalist jeg er
For de som lurer, GME aksjen går som Nano ned med skipet, med flagget til tops!
Det var jo en grei måte å løse opp i dette på i tillegg til å begrense kjøpsmulighetene for retails.
Men det var moro så lenge det varte.
Hvorfor er det en grei måte å løse det på? Hvis folk på død og liv ønsker å tape … eh, spekulere i GME så må de vel for pokker få lov? Jeg ville ikke rørt aksjen på disse nivåene men slik overformynderi er jeg sterkt i mot. Hadde tenkt å prøve ut den plattformen men hvis de driver med slik så kan de bare **** off!
Pust med magen…
Grei som i “Grei”.
Spøk til side, folk er retards som kjøper aksjen etter at den har gått 1000% men hvem er jeg eller andre til å bestemme hva folk gjør med SINE penger? Dette er jo Robinhood all over again…
Da bør det være greit å utløse et stopploss-raid.
Yes. Og det gjorde det. Ned og opp. Spørs om
Ikke flere blir trigget av dette.
eToro?
Det hadde jeg ikke trodd. Er ikke det israelsk?
Edit
Fikk kjøpt på 223
Er ikke det israelsk?
De ser vel bare på kundene sine som palestinere
Skjønner hva du mener, men det lå i kortene at noe sånt kom til å skje.
Dette er null stress. Er det en ting jeg lærte som funcomaksjonær, så var det å snitte ned!.
Øker fra 2 til 3 aksjer.
«Buy high, sell low» har alltid vært mitt motto
Hvordan skal jeg ellers hjelpe dere andre med å tjene på børs?
Mulig å sette en rød bandana på profilbildet mitt, litt som jueaksjon-nisseluen? ? Den skal vise hvilken retarded kommunist- kapitalist jeg er
Skal se om jeg kan mekke noe i kveld