Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Hør på Peter :slight_smile:

3 Likes

Da virker det som om du ikke har lest deg skikkelig opp. FInnes massiv papirshort i sølv som ikke er dekket opp av tilgang på ekte sølv.

Dette har det vært snakket om lenge før WSB plukket opp tråden. Men ingen har ønsket å utfordre det før nå.

1 Like

Ett siste estimat av short interessen, er ikke veldig annerledes enn tallene fra i går, men spørs om de som spekulerer i en ny squeeze trekker seg ut nå.

Gratulerer. Du var den siste kjøper :joy:

1 Like

Etoro har lagt inn stop loss hos alle som eier GME. Selges på -20%. Kan ikke fjernes.

Bæm!

Der var jeg med i klubben, en GME aksje kjøpt! Jeg og Nano porteføljen ble enige om at shortpakket skal svi.

@pdx Mulig å sette en rød bandana på profilbildet mitt, litt som jueaksjon-nisseluen? ? Den skal vise hvilken retarded kommunist- kapitalist jeg er :smirk:

For de som lurer, GME aksjen går som Nano ned med skipet, med flagget til tops! :ship::fist:

16 Likes

Det var jo en grei måte å løse opp i dette på i tillegg til å begrense kjøpsmulighetene for retails.
Men det var moro så lenge det varte.

Hvorfor er det en grei måte å løse det på? Hvis folk på død og liv ønsker å tape … eh, spekulere i GME så må de vel for pokker få lov? Jeg ville ikke rørt aksjen på disse nivåene men slik overformynderi er jeg sterkt i mot. Hadde tenkt å prøve ut den plattformen men hvis de driver med slik så kan de bare **** off!

9 Likes

Pust med magen… :slight_smile:

Grei som i “Grei”.

1 Like

image

Spøk til side, folk er retards som kjøper aksjen etter at den har gått 1000% men hvem er jeg eller andre til å bestemme hva folk gjør med SINE penger? Dette er jo Robinhood all over again… :confused:

4 Likes

Da bør det være greit å utløse et stopploss-raid.

1 Like

Yes. Og det gjorde det. Ned og opp. Spørs om
Ikke flere blir trigget av dette.

Fin EQ på hourly. Hvilken vei vil den bryte? :thinking:

eToro?
Det hadde jeg ikke trodd. Er ikke det israelsk?
Edit
Fikk kjøpt på 223

1 Like

De ser vel bare på kundene sine som palestinere :man_shrugging:

Skjønner hva du mener, men det lå i kortene at noe sånt kom til å skje.

1 Like

Dette er null stress. Er det en ting jeg lærte som funcomaksjonær, så var det å snitte ned!:grinning_face_with_smiling_eyes:.

Øker fra 2 til 3 aksjer.

6 Likes

«Buy high, sell low» har alltid vært mitt motto :joy:

Hvordan skal jeg ellers hjelpe dere andre med å tjene på børs? :sweat_smile:

20 Likes

Skal se om jeg kan mekke noe i kveld :joy:

2 Likes