Å plutselig en dag sitter det et hedgefond i knipexen og en kan holde hele veien
Edit, tar gjerne en sånn røverklut eg også
Å plutselig en dag sitter det et hedgefond i knipexen og en kan holde hele veien
Edit, tar gjerne en sånn røverklut eg også
Er det ikke ganske bad hvis det settes stopp-loss ordrer på aksjer mot kunden sin vilje?
Ref. meldinger hvor eToro setter limit ordrer på minus 20% på GME aksjer.
Kan jo umulig stemme. Det ville jo vært katastrofalt.
Høres ut som en diger rettsak spør du meg… heldigvis har vi en tråd for det også
Det er krise. Vi kommer å se flere koordinerte angrep for å plukke stop-loss aksjer
Det er vanskelig å tro på at en megler setter stop loss på kundenes aksjer. Å justere marginkrav er greit, det gjøres jo ofte. Klar at justere marginkrav kan føre til tvangssalg hos kunder som sitter i saksen med maks belånte konsentrerte porteføljer, men stop loss i en enkelt aksje? Crazy!
Dere tror vel ikke milliardærene har ligget på latsida i helga. De kaller inn alt av “vennetjenester” og blar opp alle skitne triks for å redde stumpene. Blir bra for filmen dette.
@cagey2 hvem tror du blir badguysa i filmen? Melvin/Citadel eller WSB/Retards?
Kommer på Netflix Januar 2021.
Evt 2022😄
TRUMP
Fuck yeah Bad Guy fight EVIL
Det værste er at han kommer garantert til å få skylda
Det er flere enn den idioten som forsøker å koble dette på Russia-gate. Utrolig og absurd, men jeg forventet ikke annet. Enkelte av disse menneskene er det laveste lave av munnpustere.
BUY AND HOLD
Om det går sørover med $GME, så går det iallefall nordover med $SNDL Prøvde en ny lottokupong på $NAK.
Pluss500 har israelske eiere, men her kan aksjen ikke kjøpes…men mye annet spennende…
$GME
Rsi ser fin ut btw 63 daily og sånn midt i på hrly. usikker på hva det har å si her hvor gravitasjonen kommer og går sånn som den gjør.
SNDL fortsetter frammarsjen, tjolahopp
Heispitch anyone?
#stonks Go up?
Again with the fucking russians! Give me a break.
Lever de i dette århundret? Vet de at Russland har en BNP på størrelse med Spania? Disse folka er så sjuke - måtte noen hjelpe dem.
Takk for tipset på NAK. Hoppet på med et symbolsk beløp.