Er det ikke ganske bad hvis det settes stopp-loss ordrer pÄ aksjer mot kunden sin vilje?
Ref. meldinger hvor eToro setter limit ordrer pÄ minus 20% pÄ GME aksjer.
Kan jo umulig stemme. Det ville jo vĂŠrt katastrofalt.
Er det ikke ganske bad hvis det settes stopp-loss ordrer pÄ aksjer mot kunden sin vilje?
Ref. meldinger hvor eToro setter limit ordrer pÄ minus 20% pÄ GME aksjer.
Kan jo umulig stemme. Det ville jo vĂŠrt katastrofalt.
HÞres ut som en diger rettsak spÞr du meg⊠heldigvis har vi en trÄd for det ogsÄ
Det er krise. Vi kommer Ă„ se flere koordinerte angrep for Ă„ plukke stop-loss aksjer
Det er vanskelig Ä tro pÄ at en megler setter stop loss pÄ kundenes aksjer. à justere marginkrav er greit, det gjÞres jo ofte. Klar at justere marginkrav kan fÞre til tvangssalg hos kunder som sitter i saksen med maks belÄnte konsentrerte portefÞljer, men stop loss i en enkelt aksje? Crazy!
Dere tror vel ikke milliardĂŠrene har ligget pĂ„ latsida i helga. De kaller inn alt av âvennetjenesterâ og blar opp alle skitne triks for Ă„ redde stumpene. Blir bra for filmen dette.
@cagey2 hvem tror du blir badguysa i filmen? Melvin/Citadel eller WSB/Retards?
Kommer pÄ Netflix Januar 2021.
Evt 2022đ
TRUMP
Fuck yeah Bad Guy
fight EVIL
Det vÊrste er at han kommer garantert til Ä fÄ skylda
Det er flere enn den idioten som forsÞker Ä koble dette pÄ Russia-gate. Utrolig og absurd, men jeg forventet ikke annet. Enkelte av disse menneskene er det laveste lave av munnpustere.
BUY AND HOLD
Om det gÄr sÞrover med $GME, sÄ gÄr det iallefall nordover med $SNDL PrÞvde en ny lottokupong pÄ $NAK.
Pluss500 har israelske eiere, men her kan aksjen ikke kjĂžpesâŠmen mye annet spennendeâŠ
$GME
Rsi ser fin ut btw 63 daily og sÄnn midt i pÄ hrly. usikker pÄ hva det har Ä si her hvor gravitasjonen kommer og gÄr sÄnn som den gjÞr.
SNDL fortsetter frammarsjen, tjolahopp
Heispitch anyone?
#stonks Go up?
Again with the fucking russians! Give me a break.
Lever de i dette Ärhundret? Vet de at Russland har en BNP pÄ stÞrrelse med Spania? Disse folka er sÄ sjuke - mÄtte noen hjelpe dem.
Takk for tipset pÄ NAK. Hoppet pÄ med et symbolsk belÞp.
Fikk noen fine prosent her pÄ $NAK, hoppet ut nÄ Ä prÞver meg pÄ $VISL