Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Fikk noen fine prosent her pÄ $NAK, hoppet ut nÄ Ä prÞver meg pÄ $VISL

Det er sikkert en del retards, men ogsÄ en del folk som gir 100% faen i om de mister noen kroner pÄ Ä vÊre i krig mot etablissementet. Jeg synes det er sykt fett og det er nesten sÄ jeg vil bidra litt jeg og - ikke for Ä tjene penger men for Ä ha vÊrt med pÄ galskapen og fÞkke opp litt for hvitsnippene :sweat_smile:

11 Likes

Jeg er heller ikke uenig i det, jeg heier pÄ retardsene her, det var mer fra et personlig stÄsted og ikke relatert til GME spesifikt.

Jeg har vĂŠrt med pĂ„ for mange boom and bust cycles i dette gamet til Ă„ vĂ„ge Ă„ prĂžve igjen. Men denne pussyen heier pĂ„ dere fra sidelinjen (hvis du fĂ„r bilder av pom-poms i hodet, please don’t :kissing_heart:).

2 Likes

Jeg hoppet av pÄ open, men ser ut som den kan klare ett rykk til.
Lykke til! :slight_smile:

Vanskelig Ă„ si, avventer, ser ikke bort fra at den skal et stykke lenger.
FĂ„r se det an utover kvelden.

1 Like

2 Likes

Tenkte det samme men jeg stÄr nok over. Men kult initiativ.

HOLD retards! Selger du nÄ er du en av svikerne i filmen i stedet for blant heltene :wink:

10 Likes

Haha, ser mange nevner torsdag, hva skjer da iforhold til shorten?

Ingenting

Tok et bet i $FUBO. Tydeligvis massivt shortet, og nÄ tygger kjÞpssiden seg oppover fra $40 til over $50. Jeg gikk inn pÄ $50, sÄ fÄr vi se hvordan det gÄr. Har ellers realisert alle andre WSB-bets.

Da kan du jo lage deg din egen trÄd og sitte der og oppdatere folk om dine daglige handler :roll_eyes:

1 Like

FUBO nevnes her som en aksje man faktisk kan eie - Ikke et dumt bet imo

1 Like

Hvem hadde trodde at vi skulle hit, man sitter og leter etter den dÄrligste aksjen, for Ä kjÞpe.

4 Likes

2lu0juj93oe61

2 Likes

Poenget er vel at det faktisk kan vÊre mulig Ä finne en aksje som har en viss fundamental verdi, og pÄ den mÄten blinke ut en kandidat som tiltrekker flere.

Men skal passe pÄ Ä ikke nevne noen andre selskap fÞr @morti har lagt seg
 :sleeping:

1 Like

Poenget er jo $GME
 this is the way :handshake::hugs::gem::gorilla:

You.Like.The.Stock.You.F.Love.The.Stock :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes::star_struck:

5 Likes

Ja, bare GME her og, rent stĂžttekjĂžp og pengene ser jeg som tapt.

5 Likes

Vi som stÞtter saken her vil ikke at folk skal kjÞpe andre shortekandidater. De som fremsnakker det lÞper hedgefondene sitt Êrend. SÄ er navnet pÄ denne trÄden GME. GÄr jeg inn i NanotrÄden og snakker om PCIB sÄ blir nok postene mine flyttet av moderatorer. Ikke at jeg ber om noe moderering her, men du kan bare notere deg det. Og de andre som gjÞr det samme.

Men retard kan du kalle deg for det :wink: :heart:

13 Likes

This is the way Morti :gem::open_hands::gem::open_hands:

2 Likes