Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Det er sikkert en del retards, men også en del folk som gir 100% faen i om de mister noen kroner på å være i krig mot etablissementet. Jeg synes det er sykt fett og det er nesten så jeg vil bidra litt jeg og - ikke for å tjene penger men for å ha vært med på galskapen og føkke opp litt for hvitsnippene :sweat_smile:

11 Likes

Jeg er heller ikke uenig i det, jeg heier på retardsene her, det var mer fra et personlig ståsted og ikke relatert til GME spesifikt.

Jeg har vært med på for mange boom and bust cycles i dette gamet til å våge å prøve igjen. Men denne pussyen heier på dere fra sidelinjen (hvis du får bilder av pom-poms i hodet, please don’t :kissing_heart:).

2 Likes

Jeg hoppet av på open, men ser ut som den kan klare ett rykk til.
Lykke til! :slight_smile:

Vanskelig å si, avventer, ser ikke bort fra at den skal et stykke lenger.
Får se det an utover kvelden.

1 Like

2 Likes

Tenkte det samme men jeg står nok over. Men kult initiativ.

HOLD retards! Selger du nå er du en av svikerne i filmen i stedet for blant heltene :wink:

10 Likes

Haha, ser mange nevner torsdag, hva skjer da iforhold til shorten?

Ingenting

Tok et bet i $FUBO. Tydeligvis massivt shortet, og nå tygger kjøpssiden seg oppover fra $40 til over $50. Jeg gikk inn på $50, så får vi se hvordan det går. Har ellers realisert alle andre WSB-bets.

Da kan du jo lage deg din egen tråd og sitte der og oppdatere folk om dine daglige handler :roll_eyes:

1 Like

FUBO nevnes her som en aksje man faktisk kan eie - Ikke et dumt bet imo

1 Like

Hvem hadde trodde at vi skulle hit, man sitter og leter etter den dårligste aksjen, for å kjøpe.

4 Likes

2lu0juj93oe61

2 Likes

Poenget er vel at det faktisk kan være mulig å finne en aksje som har en viss fundamental verdi, og på den måten blinke ut en kandidat som tiltrekker flere.

Men skal passe på å ikke nevne noen andre selskap før @morti har lagt seg… :sleeping:

1 Like

Poenget er jo $GME… this is the way :handshake::hugs::gem::gorilla:

You.Like.The.Stock.You.F.Love.The.Stock :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes::star_struck:

5 Likes

Ja, bare GME her og, rent støttekjøp og pengene ser jeg som tapt.

5 Likes

Vi som støtter saken her vil ikke at folk skal kjøpe andre shortekandidater. De som fremsnakker det løper hedgefondene sitt ærend. Så er navnet på denne tråden GME. Går jeg inn i Nanotråden og snakker om PCIB så blir nok postene mine flyttet av moderatorer. Ikke at jeg ber om noe moderering her, men du kan bare notere deg det. Og de andre som gjør det samme.

Men retard kan du kalle deg for det :wink: :heart:

13 Likes

This is the way Morti :gem::open_hands::gem::open_hands:

2 Likes

Capaz har min tillatelse til å snakke om hvilken aksje han vil i denne WSB-sagaen.

1 Like