Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Capaz har min tillatelse til Ă„ snakke om hvilken aksje han vil i denne WSB-sagaen.

1 Like

Jeg tror ikke han gjĂžr det, fordi han har sosial intelligens.

2 Likes

Robinhood raises trading limit on GameStop further to 20 shares

5 Likes

HÄper du ikke er like streng som i eiendomstrÄden din Morti.

Go AMC.

1 Like

Morsomt forsÞk pÄ Ä fÄ denne trÄden til kun Ä handle om GME. Den tror jeg nok dessverre du kan og bÞr gi opp fÞrst som sist.

3 Likes

@pdx ?

As of January 29th GME stock is still the most heavily shorted stock in the market, with a short interest of 121.07%.

1 Like

Lag en annen WSB trĂ„d som gjelder for den aksjen du Ăžnsker Ă„ promotere, jeg opplever det som stĂžy at du vrĂžvler om det her inneđŸ€Œ

1 Like

Sier bare min mening. Jeg er ikke noe politi og har ikke et Þnske om det, men shortekandidater eller shortsqueeze kandidater kan man vel lage en egen trÄd om?

Jeg oppfattet at denne trÄden handler om GME og det er GME som er historien det blir laget film om. SÄ det er greit om det meste i hvertfall handler om det.

But go ahead, gjĂžr som du vil.

Edit: NÄ ser jeg at noen endrer overskriften. Men by the way, du har fortsatt trÄden satt som kategori GME.

3 Likes

NĂ„ er det like fĂžr jeg tar litt GME selv. Gi meg den litt lavere bare!

4 Likes

La oss holde praten til GME, lag gjerne flere trÄder ved behov :slightly_smiling_face:

12 Likes

Mulig jeg har misforstÄtt konseptet. Jeg trodde denne trÄden handlet om Wallstreetbets/Reddit og fenomenet som har pÄgÄtt den siste tiden. Som i mine Þyne inkluderer flere aksjer enn GME. Blant annet AMC , NAKD ++

Men ser at hovedfokuset Þnskes mot GME, sÄ da respekterer jeg det.

EDIT: Vet ikke hvem som endret tittelen, men den burde kanskje endres til Ä fokusere pÄ GME hvis det er det som faktisk er trÄdens emne.

7 Likes

Det var ogsÄ min intensjon med Ä fÞrst ta opp saken her pÄ forumet


Antar reddit og “osv” er no go fra nĂ„ av av dađŸ€·â€â™‚ïž

1 Like

Spesielt Ă„ lage sak av dette i det hele tatt.

Yupp.
Samma her.

Dere fÄr fixe tittelen da sÄ det reflekterer det dere faktisk vil snakke om. SÄ kan noen evt lage en ny WSB/Reddit trÄd hvor man kan snakke om WSB/Reddit i sin helhet. For det handler ikke bare om GME.

3 Likes

Dere som sitter i GME kan jo trekke en logisk slutning fra denne iveren etter Ă„ snakke om andre aksjer: Capaz er nok ikke alene om det, og det kan tyde pĂ„ at “kampen” nĂŠrmer seg slutten.

2 Likes

Er ikke verre enn at man lager en ny trÄd for en annen aksje og annonserer det her :slightly_smiling_face:

Det blir kaos her hvis vi skal diskutere et titalls aksjer i en trÄd.

8 Likes

Trodde det hadde gÄtt fint siden torsdag jeg, men du er sjefen.

Men dere missforstÄr jo hva som skjer, det er gme som skjer, alle di andre skjer pÄ grunn av gme hoooold no spinoffs please, da skjer det ikkje skikkelig

Eyes on the stonk

5 Likes