Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WallStreetBets 💎🙌

Det er en prinsippsak. Selger ikke. For dum. :gem::raised_hands:
Det frister med støttekjøp den kommende timen istedenfor.

3 Likes

på $100 snitter ned i tro tradisjon :gem::palms_up_together:

3 Likes
6 Likes

Kjøpt mine to første og mine to siste idag :gem: :raised_hands:

8 Likes

Kjøpte også et lite bidrag på 135 … 94 i skrivende stund :cowboy_hat_face:. Blir bare for moro dette. Er en liten motstand på 96 ich (5 min chart) men teknisk er nok ikke gjeldende i denne vil jeg tro.

2 Likes

Hvor mange aksjer er omsatt siste uken egentlig?
På Nordnet står det ca halvparten av hele selskapets aksjer er omsatt idag.

Mye av shorten er nok allerede dekket?

Nei langt ifra. Tror du at det er netto kjøp og salg som foregår eller trading frem og tilbake? Tenk etter litt så tar du an. Og ikke er det 1 short. Her er det hedgefond på begge sider. Sikkert et titalls store short aktører og tusenvis av små. Samme på bulls sida.

2 Likes

Aha, så til tross for det enorme volumet er det ikke mulig at deler av short er dekket?

Det er solgt nye short, kjøpt tilbake short. Og alt I mellom. Det er ikke bare Melvin capital som kan handle GME aksjen vet du. Men netto så har ikke shortsiden gått ned når kursen er gruset. Det skjønner du?

1 Like

Nye short blir ikke skvist vet du.

Med mindre aksjen 20-dobler seg igjen.
Da trengs det mye støttekjøp og diamanthender :sunglasses:

1 Like

Jeg har ikke sett tall på shortandel fra denne uken, så det kan jeg ikke kommentere. Short kan fint dekkes på synkende kurser, som på torsdag.

Ikke her. Men jeg tror de også blir skvist så snart selskapet kommer med uttalelse. Det er det jeg tror kommer til å skje. At kursen eksploderer når selskapet kommer ut med sin plan.

Jeg tror også at innen 1-2 år så vil mange ha GME av 100% fundamentale grunner.

Da er selskapet loaded med full bank konto. Da er den nye strategien om e-commerce trolig lansert. Og GME holder store globale e-sports events og melker den globale merkevaren maksimalt med å selge merchandise til alle spillerne.

GME seiler nå opp som det hippeste av det hippe innen merkevarer for gamere.

4 Likes

Ikke 70 millioner shorts nei.

Det er lov å håpe ja. Å kjøpe GME på $400 handlet aldri om noen plan fra selskapet, det er i hvertfall helt sikkert.

Men for ett drama. Jeg stirret på kursen det siste kvarteret og det er kult hvordan så mange tross alt kjøper unna for å holde den over 90. :gem::raised_hands:

1 Like

Selskapets verdi er nesten ingenting, og dit skal selvfølgelig kursen.

4 Likes

Hva mener du? Di er verdens største på hva di driver med :wink:

Cmon u know u like it, the stonk :wink::wink::wink:

:joy:

2 Likes

De er verdens største på et segment verden har forlatt.
Den eneste redningen mætte være om de gikk inn for en snuoperasjon, kun selge digitalt, og kombinerte det med en massiv emisjon på nåværende kursnivå, men det er avhengig av at mange nok idioter stiller opp.

3 Likes

Ja, det er spørsmålet. Hvor mange flere retards finnes der ute?

Dette er vel den en av de kuleste standoffene noen sine på børs?

2 Likes