Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Finner stÞtte pÄ 20 dagers glidende snitt. Interessant om denne holder og vi fÄr en reversal


:thinking:

3 Likes

Kjþpte 6 til🩍

:palms_up_together:t2::gem::rocket::crescent_moon:

:rofl:

4 Likes

:face_with_monocle:

Jo lavere kursen gÄr jo fÊrre aksjer fÄr de tak i. Fordi fÊrre vil selge til dem. Samtidig fÄr retards tak i flere aksjer for samme belÞp.

Et lite catch 22 for shorterne det der. Jeg ser det er sykt mange kjÞp av 1-5 aksjer og det passer ogsÄ godt med det som sier her pÄ trÄden. Er nok likt over hele verden det nÄ. Tror hedgefunds sliter nÄ altsÄ :slight_smile:

6 Likes

2 til pÄ 88. :gem::raised_hands:

Men nÄ er jeg ferdig med Ä handle.

3 Likes

Det blir vel ikkje heilt riktig. Om dei tapar heile gevinsten, blir vel den skattemessige effekten nulla ut?

Nei :wink: ikke i fÞlge den streameren jeg sÄ i gÄr. Men jeg har ikke lest reglene selv. Skal google litt. Det du sier var jo det jeg ogsÄ trodde.

1 Like

Vi har Bull Flag StĂžtte 85. Motstand . Den grĂžnne linja. Brudd opp betyr :crossed_fingers:Brudd ned betyr :point_down:

Fight !!!

Negativt Momentum svekkes
PĂ„ 1 Times chart. Og kan krysse til oppsiden .Som vil skape positiv momentum oppover. Lykke til

3 Likes

Melding fra selskapet:
«Mr. Francis brings more than two decades of experience in e-commerce and consumer technology to GameStop. Most recently, he was an Engineering Leader at Amazon Web Services. He previously held senior-level technology roles at companies such as QVC and Zulily. At GameStop, Mr. Francis will be responsible for overseeing e-commerce and technology functions.»

https://news.gamestop.com/news-releases/news-release-details/gamestop-appoints-chief-technology-officer

4 Likes

En til:
« Announces Two Additional Executive Hires to Support Transformation

GRAPEVINE, Texas, Feb. 03, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) – GameStop Corp. (NYSE: GME) (“GameStop” or the “Company”) today announced that it has appointed Matt Francis to the newly-created role of Chief Technology Officer. Mr. Francis has a start date of February 15, 2021.

Mr. Francis brings more than two decades of experience in e-commerce and consumer technology to GameStop. Most recently, he was an Engineering Leader at Amazon Web Services. He previously held senior-level technology roles at companies such as QVC and Zulily. At GameStop, Mr. Francis will be responsible for overseeing e-commerce and technology functions.

Additionally, the Company had made two other executive hires:

  • Kelli Durkin, Senior Vice President of Customer Care – Ms. Durkin, who previously served as Chewy’s Vice President of Customer Service, has a start date of March 1, 2021. She helped establish the world-class customer service operation that positioned Chewy to achieve a Net Promoter Score of 86 in 2018. In her new role, Ms. Durkin will oversee all customer service and engagement initiatives at GameStop.

  • Josh Krueger, Vice President of Fulfillment – Mr. Krueger, who previously held senior fulfillment roles at Amazon, Walmart, and QVC, has a start date of March 1, 2021. In his new role, Mr. Krueger will oversee the management of e-commerce fulfillment centers.»

https://news.gamestop.com/news-releases/news-release-details/gamestop-appoints-chief-technology-officer

3 Likes

Skatte tabell - ulike nivÄ

Jeg ser du har rett @Smb . Dersom han selger med tap sĂ„ kan han trekke tapet av og det er netto tap eller gevinst totalt som styrer hva du mĂ„ betale. Samt hvilken “bracket” man havner i totalt. De fĂ„r maks skrive av 3000 dollar av skatten pĂ„ inntekt ved tap, men fĂ„r over fĂžre tapet til neste Ă„r slik at dersom de har gevinst Ă„ret etterpĂ„ sĂ„ kan de skrive av tapet da.

A short-term gain can only be reduced by a [short-term loss]

(What Is a Short-Term Loss?).

3 Likes

https://www.reddit.com/r/wallstreetbeat/

:open_hands: :small_blue_diamond:

1 Like

6 medlemmer i den gruppa :rofl:

I denne er det 8,4 millioner

1 Like

Apropos shorts

Shorts

Jeg stoler ikke pÄ tallene, men kommer herfra:

2 Likes

Å fy faen,
 viss det der stemmer :monkey::brain: :exploding_head: :gem::gem::gem::palms_up_together:

1e40fe9cfa72de9c-

giphy_61973082374606

3 Likes

Denne siden er oppdatert i dag. Se pÄ shorten!! 226,42% GME

https://finra-markets.morningstar.com/MarketData/EquityOptions/detail.jsp?query=126:0P000002CH

EDIT: Siden er nylig oppdatert, men SI er fra fĂžr ATH

10 Likes

Er det andre steder Ă„ finne den informasjonen?

Alle holder til $69.420 regner eg med :gem::palms_up_together:

Edit: plukker med meg en til, sÄnn i tilfelle det gÄr veien :joy::palms_up_together::gem::rocket::rocket::rocket:

Edit 2. PĂ„ 7 dager har vi snart laget 2k poster. Wow. :sweat_smile::heart:

8 Likes

GEM anagram for GME
Retard anagram for Trader.
APE anagram for PEA.

Noen som kommer pÄ flere passende anagramer? Gjerne pÄ norsk om du vil.

1 Like

Hvor handler dere GME og til hvilken kurtasje? Endte med Ä blÞ hardt nÄr jeg handlet via danske bank :hot_face:

US handel för mig pÄ Nordnet cirka 5$

2 Likes