Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

3 Likes

@pdx hur gör man för att fÄ en sÄn dÀr diamant pÄ profilen ? :disappointed_relieved:

2 Likes

https://tekinvestor.no/g/DiamondHands

4 Likes

AjdÄ. Jag kör AMC hoppas det Àr ok :grinning_face_with_smiling_eyes:

“One thing is to create Wealth,But the hard part is to keep it” (quote ref. from Rothschild)

image

:man_facepalming:

2 Likes

HÄper han fyren der sikra seg. Ser han har endel oppsjoner. Men fÞler litt han kommer til Ä gÄ ned med skipet.

Alt for 15min internett fame.

1 Like

Mener Ä ha lest at han har sikret seg iallefall $11M, sÄ han lider vel ingen nÞd for Þyeblikket. Men det er nok kjipt Ä se at $19M fordufter vekk :thinking:

Ok, har ike fÄt med meg det. Ser ogsÄ at store deler av profitten hans er lÄst i options, som ikke kan utlÞses sÄnn uten videre.

Nei, det er ikke sÄ lett Ä fÞlge med i all informasjonen som flyter rundt. Godt mulig jeg tar feil ogsÄ :slight_smile: Jeg hadde iallefall sikret meg for en god del. Vet ikke nok om options til Ä kunne uttale meg om det, men er dette tidsstyrt?

Det stÄr 13 millioner i kontanter, sÄ han har gjort det skarpt uansett.

2 Likes

Fyren har sikret seg ~112,042,320 NOK

Har en fĂžlelse av at han har sikret seg mer enn 15 min fame. Mye mer.

1 Like

Opsjonene er ikke lĂ„st, men utlĂžper pĂ„ tid. NĂ„ har han 500 kontrakter igjen som utlĂžper 16 April. med strike 12$. Disse hadde en gevinst pĂ„ over 150.000-ish % pĂ„ 400-ish dollar. NĂ„ er de nede til “kun” 35.000-ish prosenter.

Men det er jo et marked for opsjoner og en MM (Market Maker). Disse kan realiseres nÄr som helst, noe han ogsÄ har gjort. Realiserte 300 av 800 kontrakter (tilsvarer 300 000 aksjer) mer eller mindre pÄ topp.

Han har ogsÄ realisert tidligere og sitter jo pÄ en shitload med cash 13.8M USD.

Han poster daglige updates av beholdning pÄ Reddit, sÄ er mulig Ä tracke.

5 Likes

De som har tjent f.eks. 1 million dollar og solgt mÄ betale 400 000 dollar i skatt til neste Är.

Har de ikke pengene til Ä betale skatten sÄ kommer skattefuten pÄ dÞra. SÄ hvis han har solgt noe sÄ kan han ikke reinvestere hele belÞpet uten Ä pÄta seg en enorm risiko.

Er det sÄ mye skatt i usa+

hĂžres sĂŠrt ut.

ja jeg og ble overrasket over det. Er vel litt derfor de har sÄ mange produkter for Ä redusere skatt.

De har forskjellige satser, det er lavere skatt for posisjoner man har holdt i over et Ă„r mener jeg.

Tipper han sitter rimelig greit i det uansett utfall. Er nok av selskap som vil filmatisere historien, sÄ Jnan kan vel kreve akkurat det han vil

Live stream

3 Likes

Spennende premarket nÄ. HOLD! (not financial advice)

3 Likes