Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

HĂ„per den holdt og vi kan bevege oss oppover her.

2 Likes

Har det faktisk noe Ä si at en sÄnn her type aksje har stÞtte?

2 Likes

Jepp. Absolut nesten alt av grafer. I krypto verden ser de speciellt ogsÄ pÄ Candels.

2 Likes

8 nye her :gem::palms_up_together:t2::rocket::crescent_moon:

:gorilla:

5 Likes

Det er Deiligt Ä oppleve Lemenblod Og tÄrar igjen. NÄ har jeg krypto verden i DNB :grin: Dette er barne mat for de som har trada krypto. :gem::gem::gem::crossed_fingers:

1 Like

10M? MÄ ha vÊrt pÄ absolutt topp. Snittpris forÞvrig pÄ 46? SÄ enda gevinst.
Men interjuvet i DN kom akkurat fÞr kollaps, sÄ litt uheldig med den.

Uglen mener jo Tesla skal til 2k$ og at fundamental verdi pÄ GME er rundt 700$.
OgsÄ all-in i GME. Ingen diversering.

Men sÄnn er jo verden blitt.

Men hey, jeg lÊrte ogsÄ pÄ den tunge mÄten i starten.

Ja har sett litt pĂ„ han i siste dagene. Ser ut som om han kommer til Ă„ bruke litt tid pĂ„ Ă„ riste den der av deg. ÅÄÄÄ  det kan jeg forstÄ 

Han sa vel opp jobben og for han var heelt sikker pÄ at GME skulle til mÄnen? Satt Ä sÄ pÄ streamen nÄr GME lÄ rundt 400ish, kommer aldri til Ä forstÄ hvorfor han ikke lettet 25-50% av beholdningen pÄ det nivÄet.

1 Like

Burde starte en spleis for han
 han er jo arbeidsledig og det er vel 2-3mÄneder til han kan sÞke NAV om penger.

Flink pÄ twich, det synes jeg han skal ha.
Aner ikke hva man kan tjene der, men nÄr jeg ser hva hjernedÞde influensere rundt omkring kan tjene av cash sÄ er det vel mulig Ä hente ut noe der?

PÄ langsikt sikkert mulig GME kan stige opp fra askene ogsÄ? Er nok et helt annet selskap om litt tid.

1 Like

GME Fight Deck 5.20 4.30.pdf (2,1 MB)

https://news.gamestop.com/events-and-presentations/presentations

Han solgte ut den opprinnelige investeringen ganske langt opp, sÄ alt han sitter igjen med er ren fortjeneste

Men Ă„ gĂ„ fra 10 mill til “jeg har dekket investeringen min og har en ok gevinst”, er nok et bra slag i trynet uansett. Spesielt nĂ„r du har gĂ„tt knallhardt ut pĂ„ Twitch og DN, og har sagt opp jobben


Finnes ikke noe angrepille mot det gitt


Sales by category

Andel e-commerce sales skal ha Þkt fra 25% her til 30-35% nÄ. Fasit sÄ langt fÄr vi snart.

1 Like

Jepp,

  • E-Commerce sales , which are included in comparable store sales, rose 309% and represented approximately 34% of total company sales, with total worldwide E-Commerce sales year to date reaching over $1.35 billion, far exceeding the Company’s $1.0 billion growth objective;

Holiday Sales (the nine-week period ended January 2, 2021 compared to the nine-week period ended January 4, 2020):

  • Net sales were $1.770 billion, a 3.1% decrease compared to 2019, as strong console demand was offset by store closures under the Company’s planned de-densification strategy, temporary store closures mandated by local governments due to COVID-19, and industry-wide limited supply of new gaming consoles, and supply chain constraints broadly;

https://news.gamestop.com/news-releases/news-release-details/gamestop-reports-2020-holiday-sales-results

1 Like

Det er mye interessant lesing pÄ Markedwatch nÄ. Kan anbefales for Ä fÄ litt ekte innsikt, og kanskje et avbrekk fra Reddit?

1 Like

Alt som stÄr der er blitt diskutert pÄ reddit lenge. Hver dag.

2 Likes

En har ikkje tapt ein ting fĂžr ein har solgt med tap.

This is not finacial advice. Just hold :clap::handshake::gem::raised_hands::gem:

2 Likes