Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WallStreetBets 💎🙌

Dette mener jeg er bare tull, det er mitt financial advice :roll_of_toilet_paper:

2 Likes

Er ikke feil Ä vÊre optimist, men tror vel det er pÄ tide Ä innse realiteten.

For min del er det sĂ„ liten del igjen av penge at de like sĂ„ godt kan stĂ„. “Kanskje” siste gang jeg skal vĂŠre med i et forsĂžkt pĂ„ Ă„ slĂ„ wallstreet :see_no_evil:

2 Likes

Dette kan bli en interessant hþring: “Game Stopped? Who Wins and Loses When Short Sellers, Social Media, and Retail Investors Collide.”

2 Likes

Tesla falt 50% i verdi etter det var kjent at selskapet var shortet mye.

Kursen gikk fĂžrst fra 40 til 180 dollar. SĂ„ fikk shorterne kursen ned til 85. NĂ„ ett Ă„r senere er kursen 846 dollar.

2 Likes

image

5 Likes

SEC bruker nok over ett Är pÄ Ä komme frem til noe sÄ vi kan anta at situasjonen er over innen de kommer med noe.

1 Like

Kilde: Tid er penger sin Facebook side

6 Likes

20210204_201755

14 Likes

HĂžringen er satt til 18. februar. Robinhood er allerede i hardt vĂŠr fra flere kanter.

Men det er nok riktig at pÄtaler og regulative endringer vil ta lang tid.

KjÞpte 11stk pÄ 63. SÄ passa bra det bildet :sweat_smile:
15 min candelen blei grĂžnn. :crossed_fingers:t3: At neste blir grĂžnn og.

1 Like

haha 
 Detta har jeg fulgt litt med pÄ, sÄ nÄ var det vel pÄ tide ta ett lite bet ! slang jeg inn 20 aksjer jeg ogsÄ :slight_smile: gÄr den ned til 30$ ish dobler jeg 
 mÄ ha litt spenning etter vanlig bÞrs :stuck_out_tongue:

3 Likes

HÞringer er bare for Ä se bra og tÞff ut pÄ TV. Det skjer ikke noe i en hÞring. Du har rett i din siste setning.

2 Likes

Konge! Kan si at det blir enklere og enklere Ä holde jo mer kursen gÄr ned :joy:

3 Likes

mÄ ha det litt gÞy ogsÄ :smiley: 10500kr for min del 
 Kan stÄ til konk eller :rocket: for min del :stuck_out_tongue: hehe

3 Likes

DrĂžmmen er vel at det er satt noen massive shorter de siste dagene og at neste squeeze blir utfĂžrt av langsiktige og stĂžrre aktĂžrer. Da kan det bli trangt inn dĂžra, men har min tvil

1 Like

TrĂžsten for alle som nĂ„ har store papirtap er vel at man pga. “Diamond Hands” uansett ikke hadde solgt og dermed ikke fĂ„tt noe glede av en papirgevinst.

4 Likes

SĂ„ langt fĂžlger utviklingen i GME veldig lik utviklingen til Volkswagen Squeezen. Utrolig hvor likt alt er. Til og med kursen.

I fÞlge denne skal kursen ned til ca 22 dollar. FÞr den gÄr til 1000 dollar :slight_smile:

Ikke investeringsrÄd.

VW squeeze ren

VW Squeeze

GME

3 Likes

Ble ett lodd til pÄ 60 her ogsÄ, men nÄ er det nok stÞttekjÞp her i gÄrden.

3 Likes

kikka pÄ youtube pÄ live ordrebok 
salg 65$ , sÄ 299 og sÄ 1000$ :stuck_out_tongue: haha altsÄ vet det kommer jo sÄklart pÄ mere , men er vel bare husa som kaster aksjer seg imellom som presser kurs ned 


Capture

1 Like

the situation (2/4 9:30 AM ET):

  • short interest: 26.39m (51.72% of float) by S3 Shortsight (2/3 - unchanged from previous day data), 26.66m (51.54% of float) by Ortex (2/3)
  • short share public availability: 1.06m (Interactive Brokers)
  • short share public borrow rate: 18.28% (Ortex), 10.1% (Interactive Brokers)
  • Shorts have stopped exiting their positions and are maintaining a level of short interest of about 50% of float. For the first time in a while, new shares are available to borrow for retail traders to short. S3 is reporting yesterday’s numbers as today’s numbers, unchanged.
  • how often is this site updated? As often as the data is updated. Typically this is daily, before market open.
  • is the squeeze ever going to be squoze? possibly. short interest is still high, but it’ll take some sort of catalyst: without one, at this point it’s more likely short repurchasing continues as a gradual upward pressure, rather than a sudden mass event that causes the price to explode.
  • one feature worth looking at is the unusual level of failures to deliver GME stock, compiled from SEC data at (wherearetheshares.com). Michael Burry reported a delay of weeks recalling his shares that had been lent out to shorts. It’s definitely odd.
2 Likes